Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти освітньої програми «Середня освіта (Інформатика)» взяли участь у фаховому вебінарі

Студенти освітньої програми «Середня освіта (Інформатика)» взяли участь у фаховому вебінарі

Студенти освітньої програми «Середня освіта (Інформатика)» взяли участь у фаховому вебінарі
24.09.2020 14:24 Все Головні новини Факультети Математичний Математичний факультет середня освіта вчителі інформатики зразкові шкільні підручники галузі

У рамках важливої освітньої діяльності математичного факультету тривають просвітницькі заходи, покликані ознайомити студентів із алгоритмом роботи з галузевими підручниками. Тож черговий вебінар на цю тему присвятили розділу «Методика використання в освітньому процесі комплекту – Інформатика. 7 клас». На заході підкреслили, що видавництво «Генеза» займається важливою справою – готує підручники для школярів. А нещодавно в рамках утілення в життя кількох його проєктів завершився конкурс на кращий підручник з інформатики для 7 класу. І виграв у цій непересічній освітній естафеті посібник, котрий підготували Ривкінд Л. А., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.

Тож двадцять другого вересня 2020 року організатори конкурсу підготували онлайн-зустріч із представниками авторського колективу нового підручника «Інформатика 7 клас» Йосипом Ривкіндом і Людмилою Черніковою. Йшлося на заході про зміст комплекту та методику використання підручника й робочого зошиту учителем і учнями.

Перший доповідач Ривкінд Й. Я. зауважив, що 4 розділи підручника (та робочого зошита) відповідають поточній навчальній програмі, але мають авторські вдосконалення. Він зосередив увагу на особливості розділу «Моделювання» і зазначив, що поняття «модель» часто зустрічається у повсякденному житті. Тому учень має відрізняти різні типи моделей – фізичні, математичні, соціальні, поведінкові та інші. Багато часу він приділив і поняттю «математична модель» та переходу до роботи з моделями, засобами табличних процесорів. Таким чином, присутнім продемонстрували зв'язок між розділами навчального матеріалу. Також доповідач наголосив на програмному забезпеченні – Windows 10, MS Office 2010. Воно обране як таке, котре більшість шкіл ним забезпечена. Зазначено було й про можливість розвивати навички алгоритмізації та програмування учнів, як за допомогою середовища розробки програм Lazarus, так і використовуючи Phyton або Scratch.

Другим спікером була Чернікова Л. А. Вона зауважила, що комплект передбачає орієнтацію на діяльність. Підручник і робочий зошит забезпечені двома варіантами практичних робіт. Головна задача вчителя, на думку авторки, це забезпечити керовану самостійну навчальну діяльність, зацікавлення учнів. Тому в комплекті міститься велика кількість простих життєвих задач, які учень має вирішити, бо вони йому будуть цікаві. Таким чином, буде реалізовано компетентнісний підхід у навчанні (10 компетентностей Нової української школи).

Захід був корисним для майбутніх вчителів інформатики, студентів освітньої програми «Середня освіта (Інформатика)». Спілкування з авторами підручників було важливим, оскільки дало їм змогу зрозуміти логіку та зміст викладеного в підручнику матеріалу, отримати підказки щодо побудови та використання методичної системи навчання інформатиці.

 

Генадій Циммерман

 

Математичний факультет

 

Схожі новини