Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, засновник власного рекламного агентства «PYROMIDA» Володимир Шевченко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, засновник власного рекламного агентства «PYROMIDA» Володимир Шевченко

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, засновник власного рекламного агентства «PYROMIDA» Володимир Шевченко
19.02.2021 13:27 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває втілення в життя масштабного профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». І черговий його матеріал присвячений розповіді про досвід професійного становлення й успіху Володимира Шевченка, який свого часу закінчив факультет журналістики за спеціальністю «Реклама і зв'язки з громадськістю» (2019) та заснував власне рекламне агентство «PYROMIDA».

- Пане Володимире, розкажіть, будь ласка, чому свого часу Ви обрали для здобуття вищої освіти саме ЗНУ?

- Тому що тоді я вже деякий час працював у галузі реклами та захотів здобути більш свідомий підхід до своєї професії.

-Які знання та навички, отримані у закладі вищої освіти, стали для вас найкориснішими?

- Перед вступом до ЗНУ я займався рекламою, можна сказати, інтуїтивно. Отриманими у виші теоретичними знаннями я зміцнив свої практичні навички.

-Чому обрали саме цей факультет?

- Бо мені дуже подобається займатися рекламою. До того ж, я вже кілька років займався рекламою, працюючи у відділах реклами та маркетингу різних компаній та особисто сам на себе.

- Як складалися стосунки iз викладачами?

- Дуже добре. Із деякими викладачами я підтримую зв'язок у соцмережах.

-Що вам найбільше запам'яталося зі студентських років?

- Їх було не багато, бо я навчався заочно, але запам’яталося багато чого корисного та цікавого. А найбільше – те, що це була найцікавіша вища освіта з моїх трьох.

-Чим Ви сьогодні займаєтесь, у якій галузі працюєте?

- Працюю у галузі реклами та дизайну, створюю нові бренди та вдосконалюю ті, що веж існують. Розвиваю власну рекламну агенцію «PYROMIDA».

-Як швидко після закінчення вишу пощастило влаштуватися на роботу?

- На момент навчання я вже працював.

- Розкажіть, будь ласка, детальніше про свою роботу. У чому її особливість? Чому обрали саме цю професію?

- Ще у дитинстві я помітив, що деякі рекламні ролики відрізняються від інших тим, що не намагаються на пряму продавити товар чи послугу, а роблять це цікаво, з гумором, ненав’язливо.

Коли я бачив якісну рекламу, то відчував піднесення та захват. Відтоді та по сьогодні я сприймаю рекламу як мистецтво.

- Як почали займатися саме цим видом діяльності?

- Із 2007 року, працюючи менеджером із продажу, я потроху почав займатися питаннями реклами. Із 2009 по 2014 в іншій компанії я працював у відділах реклами й керував ними.

Потім я працював ще в кількох компаніях і, зрештою, у 2016 році вирішив створити свою агенцію й власний бренд «PYROMIDA».

- Наскільки тернистим був шлях до відкриття власної рекламної агенції?

- Перші думки про власну справу мене відвідали десь у 2011 році. Тоді я почав вивчати рекламний досвід з усього світу.

Щотижня я роздивлявся та аналізував друковану та відео-рекламу.

Увесь матеріал, що накопичувався у моїй пам’яті протягом років, послугував підґрунтям для створення власних ідей.

- Що Вас надихає в роботі та якими здобутками Ви пишаєтесь?

- Надихає музика та прагнення бути одним із кращих у своїй галузі. Пишаюся тим, що моя майстерність постійно приводить мені за «сарафаном» нових клієнтів.

- Які Ваші професійні пріоритети?

- Якість й оперативність у співпраці з людьми, які мені подобаються.

- Що Вас мотивує в роботі?

- Бажання створити велику кількість яскравих і неповторних брендів. Та не останнім мотиватором є постійне зростання зароблених грошей, які відкривають нові, більші та кращі, можливості мені та моїй родині.

- Поділіться, будь ласка, секретами, як стати успішним у своїй професії?

- Немає ніяких секретів. ) У моєму випадку успіх складається з любові до своєї справи, наполегливості, постійного професійного розвитку, авантюризму й інновацій.

- Яким Ви бачите своє подальше професійне майбутнє, про що мрієте?

- Мрію вдосконалювати свої професійні навички, розвивати свою агенцію, завойовуючи все більшу популярність, увагу та повагу серед клієнтів і пересічних громадян. Мрію стати взірцем для молодих фахівців.

- Що Ви можете порадити студентам і випускникам ЗНУ?

- Постійно вивчайте досвід провідних вітчизняних і закордонних колег. Робіть якісний продукт і мрійте про те, щоб стати відомими та високооплачуваними фахівцями. Але, якщо ви раптом зрозуміли, що навчання не приносить вам задоволення, або ви навчаєтесь у виші тому, що так захотіли ваші близькі, а це навчання вам не цікаве – мерщій змінюйте це! Не гайте власного часу. Навчайтеся тому та займайтеся тим, від чого отримаєте максимум задоволення.

- Дякуємо Вам за відповіді на запитання й бажаємо успіхів в особистому й професійному житті!

 

 

 

Схожі новини