Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, фахівчиня з маркетингу, бізнес-консультанка Світлана Чумаченко

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, фахівчиня з маркетингу, бізнес-консультанка Світлана Чумаченко

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, фахівчиня з маркетингу, бізнес-консультанка Світлана Чумаченко
14.04.2021 14:29 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває реалізація важливого профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні в рамках його реалізації пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованкою факультету журналістки, фахівчинею з маркетингу, бізнес-консультанткою Світланою Чумаченко.

- Пані Світлано, розкажіть, будь ласка, чому свого часу Ви обрали для здобуття вищої освіти саме ЗНУ?

- Свій вибір я робила в далекому 1999 році. ЗНУ тільки-но відкрив спеціальність «журналістика», я вирішила ризикнути, хоч і розуміла, що це – лише третій набір студентів. Особливих критеріїв не було, хотілося якомога швидше зануритися в професію.

- Які спогади зі студентських років є для Вас найціннішими та які отримані у виші знання стали найкориснішими у дорослому житті й у роботі?

- Студентські роки – один із найкращих періодів у житті. Навчилася відповідальності, дружбі, вмінню розставляти пріоритети. У ЗНУ було дуже яскраве студентське життя: КВК, театральний гурток, конкурси. Між «парами» ми постійно були задіяні в різних проєктах, було весело й цікаво. Університет давав не тільки освіту, а й можливість соціальної та творчої реалізації. Бездоганна мова, знання історії, філософії, політології, логіки, літератури, релігії  – все це сформувало мій світогляд, розвинуло ерудицію і зробило професіоналом не тільки в журналістиці. Класична освіта стала тим фундаментом, на якому можна зайти у будь-яку діяльність, професію, реалізацію.

- Яких викладачів Ви найчастіше згадуєте зараз, чи спілкуєтесь із ними зараз, після завершення навчання?

- Я потрапила до групи, яка вивчала міжнародну журналістику. У нас було 8 годин іноземної мови на тиждень, тому більше за всіх запам’ятала викладачку англійської Анжелу Володимирівну Волкову. На момент закінчення університету мені здавалося, що я вже думаю англійською! Всією групою чекали на ці «пари», тому що було цікаво, професійно й корисно. Зараз ми проводжуємо спілкування у Фейсбук.

- Чи зустрічалися з колишніми одногрупниками, чи цікаво було дізнатися, чим саме вони займаються на сьогодні?

- Студентські подруги стали тією міцною опорою, яка дає сили та натхнення останні роки. Якось ми організували зустріч випускників, і так вийшло, що одна вечірка переросла в новий формат. Ми почали зустрічатися щомісяця. Кілька годин ми обговорюємо не тільки професійні моменти, а й особисте життя, згадуємо роки навчання, викладачів та кумедні історії. Через 20 років у нас різні посади та професії: телеведучі, піарники, маркетологи, редактори, фотографи й перекладачі. Свого часу нас об’єднав саме університет. Іноді, гортаючи стрічку Фейсбук, я можу побачити, що пост написав хтось із одногрупників. Навіть не дивлячись на аватарку, я розумію: це – текст журналіста. Нас навчили писати грамотно, структурно та захопливе. Впізнаю одногрупників за їхнім стилем.

- Чи змінили б Ви щось у Вашому житті, якби знову стали студенткою?

- Жодну хвилину не хочу змінювати. Навіть ті моменти, коли приходила не підготовленою на іспити та заліки. Це – теж досвід, який став дуже цінним.

- Чим Ви сьогодні займаєтесь, у якій галузі працюєте, як саме обрали цю професію?

- Журналістика – це вміння знаходити та передавати інформацію, це – скіли комунікації, психології, впливу. Тому я недалеко відійшла від цієї галузі, але працюю в значно ширшому полі. Наразі я займаюсь маркетингом, коучингом, консультую бізнесменів, допомагаю їм розвивати компанії та особистий бренд. І це теж про інформацію, комунікацію та вплив.

- Що Вас надихає у роботі та якими здобутками Ви пишаєтесь?

- Головне натхнення – це результати роботи. Піарник і маркетолог, найчастіше, це – «сірий кардинал», і я не всі проекти можу виставити в портфоліо. Тому головний критерій успішності – це фраза «мені вас рекомендували як людину, яка зможе зробити цей проект».

- Які Ваші професійні пріоритети?

- Висока якість роботи. В університеті я була відмінницею лише тому, що хотіла показувати найкращі результати й отримувати найкращі оцінки. Іноді чую від клієнтів: «У вас ціни вище, ніж у ваших колег». І я відповідаю, що це – плата за високу якість. Так і раніше відповідала викладачам: «Я знаю ваш предмет на 5 балів». Дякую ЗНУ за школу життя.

- Яким Ви бачите своє подальше професійне майбутнє, про що мрієте?

- В університеті я навчилася писати для газет і журналів. Далі я пройшла кілька курсів для письменників. Моя мрія – розвинути свої навички та таланти, щоб вийти на новий рівень – писати сценарії повнометражних фільмів.

- Що Ви можете порадити студентам і випускникам ЗНУ, зокрема Вашого факультету?

- Працювати з першого курсу, щоб отримати практичні навики. Проводити час із друзями – хтось із них стане головним редактором, прессекретарем ОДА чи відомим блогером. А можливо, це будете ви. Тому рухайтесь, будьте активні і насолоджуйтесь студентськими роками на повну!

 

Володимир Циганков

 

Схожі новини