Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Викладачі історії Запорізької області поділилися досвідом та секретами успішної підготовки студентів до ЗНО

Викладачі історії Запорізької області поділилися досвідом та секретами успішної підготовки студентів до ЗНО

Викладачі історії Запорізької області поділилися досвідом та секретами успішної підготовки студентів до ЗНО
16.04.2021 17:00 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж Економіко-правничий фаховий коледж ЗНО підготовка студентів

У ЗНУ відбулася онлайн-конференція  Обласного методичного об’єднання викладачів історії фахових коледжів, технікумів та училищ Запорізької області на тему: «Підготовка здобувачів фахової передвищої освіти до ЗНО з історії України в умовах дистанційного навчання: обмін досвідом роботи».

Розпочала роботу об’єднання директорка Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ Олена Грибанова. Вона розповіла про досягнення педагогічного колективу освітнього закладу та окреслила плани на майбутнє. Актуальним питанням під час дистанційного навчання стає формування стійких мотивів зацікавленості до здобуття та засвоєння нових знань у студентів при одночасному стимулюванні їх пізнавальної активності. Більшу частину онлайн-підготовки студенти проводять в режимі самостійного опрацювання навчального матеріалу, а тому викладачі мають використовувати ефективні прийоми мотивації навчальної діяльності. Про використання таких методик під час підготовки до ЗНО з історії України розповідала викладачка коледжу Анжеліка Мільчева. В своїй доповіді вона надала практичні поради щодо пожвавлення інтересу студентів до дистанційного курсу, навела приклади інтерактивної роботи студентів у групах та продемонструвала прийоми організації самостійної роботи.

За словами Анжеліки Мільчевої, важливим питанням залишається мотивація студента до самостійної навчальної діяльності. Для належної організації самостійної роботи замало лише надати матеріал для опрацювання із методичними поясненнями. Необхідно урізнюманітнювати завдання та надавати конкретний алгоритм задля їх виконання.  «Прикладом підвищення зацікавленості до виконання самостійної роботи під час вивчення питань, пов’язаних з опрацюванням культурного розвитку України, може стати завдання вставити пропущену інформацію до презентації викладача, яка закодована цифрами. Виконання такої роботи допоможе студенту потренувати візуальне запам’ятовування», - зазначила пані Анжеліка.

Зазначимо, однією із особливостей дистанційного навчання є обмежене безпосереднє спілкування, тому виникає необхідність у підсиленні активної діяльності здобувачів фахової передвищої освіти під час дистанційних занять. Робота в групах суттєво пожвавлює зацікавленість до навчального предмету. Задля належної організації такого заняття необхідно попередньо надати проблемні завдання. Прикладом таких завдань за темою: «Національно-визвольна війна українського народу середини XVІІ ст.» можуть бути наступні:

1.Основні битви та наслідки національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького.

2.Дипломатична історія національно-визвольної війни середини XVІІ ст.

3.Роль історичних персоналій у національно-визвольній війні українського народу середини XVІІ ст.

4. Чому деякі історики вважають події національно-визвольної війни середини XVІІ ст. національною революцією?

Як допомогти студенту запам’ятати велику кількість візуальних об’єктів? Цікавий презентаційний матеріал з використанням методу аналогій при вивченні пам’яток архітектури та мистецтва при підготовці до ЗНО з історії України запропонувала кандидатка історичних наук, заступниця декану історичного факультету Запорізького національного університету Ірина Кривко. Своєю чергою іикладач історії України Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ Максим Носик розповів про використання ефективних методів візуалізації при підготовці до ЗНО з історії України та надав практичні прийоми роботи через використання опорних сигналів та схематизацію, продемонстрував особливості роботи з історичними інтерактивними картами.

До слова, такі методичні онлайн-зустрічі дозволяють не переривати обмін педагогічним досвідом та сприяють покращенню результативності та якості роботи викладачів в умовах дистанційного навчання.

 

Викладачка історії Економіко-правничого

фахового коледжу ЗНУ

Анжеліка Мільчева

 

Схожі новини