Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, директор «Павлоградської телерадіокомпанії» Руслан Керімов

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, директор «Павлоградської телерадіокомпанії» Руслан Керімов

«Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, директор «Павлоградської телерадіокомпанії» Руслан Керімов
05.08.2021 15:52 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває реалізація профорієнтаційного проєкту «Історії успіху випускників ЗНУ». У його рамках пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з вихованцем факультету журналістики, директором «Павлоградської телерадіокомпанії» Русланом Керімовим.

Без сумніву, Руслан – один із найталановитіших випускників ЗНУ факультету журналістики, який має за плечима чимало досягнень. Судіть самі: директор по PR і Digital 1+1 media Україна ПАТ «ТК «ТЕТ», директор групи рекламних агентств ООО «Мост Медіа Коммунікейшнз», медіаменеджер Незалежного порталу «Павлоград.dp.ua», журналіст, ведучий програми «Новини» і brand voice ООО «ТРК «Сигма». Крім освіти на факультеті журналістики закінчив чимало інших супровідних курсів і навчальних програм.
- Руслане, яким був для Вас останній рік, що цікавого ви бачите у своїй професії?
- Для мене останній рік був рутинним, і я не бачу особливої романтики й чогось цікавого в професії, бо зараз більше рутинної праці. У 2001 році я вперше потрапив на телебачення, і от зараз, коли приходять молоді фахівці, я вже бачу, чим що завершиться. Коли молода людина прийшла і намагається все охопити й відразу, я їй кажу: «Зупинись! Ти все ще встигнеш, якщо будеш поспішати, то років через 5 тобі буде нецікаво».
- Але це вже 21 століття, зовсім інше покоління. Це ми – з 20-го.
- Не знаю. Свій професійний та творчий шлях я почав із телебачення, потім вже отримав класичну освіту в університеті, пішов у рекламний бізнес. Працював, спираючись на свої власні відчуття й певний досвід. Але сумніви є завжди, і я повинен був ствердитися в правильності свого вибору, тому пішов у ЗНУ отримувати освіту за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Дуже багато отримав потрібного, завжди знайомим і друзям раджу вступати саме в ЗНУ. Бо рівень викладання дуже сучасний і достойний.
- На Ваш погляд, із всіх тих професій, що Ви намагалися осягнути, що було найцікавіше? Що було такого, що варто було пройти? Щоби Ви могли порадити нашим студентам, в чому себе варто пробувати?
– Мені складно на це відповісти, бо всі ці професії – журналістика, реклама, бізнес, всі тісно пов’язані між собою. Найскладнішим і найцікавішим для мене на останньому місці роботи було перезапуск телеканалу, який застряг у 90-х рр., при тому ж колективі, фінансуванні й обладнанні зробити його більш сучасним, цікавим.
- Як Ви вважаєте, вам це вдалося?
– Так, вдалося. Це було візуально помітно, я замовив соціологію торік – дуже непогані цифри по Павлограду. Сказати, що я використовував знання тільки з галузі телебачення, було б невірним, це комплексні знання отриманні в університеті – журналістика, реклама.
- А якби все почати спочатку, ви пішли б знову в ту ж галузь?
- І так, і ні.
- Чому? Що б Ви тоді обрали?
– Зараз я хотів би невеличкий скромний будинок на дві кімнати, город. Але друзі й колеги мені сказали: «Ти так не зможеш, мабуть, вириєш на цьому городі адронний колайдер». Тобто поки в мене таке відчуття, хочеться спокою. Висмоктує ця сфера енергію, дуже багато ситуацій, коли потрібно йти на компроміс.
- Останній час, пов`язаний із Covid-19, змінили нас, відбулася певна переоцінка дійсності. У нас, студентів і викладачів, особливо, бо відбувся перехід на дистанційне навчання. А у вас на телебаченні ця ситуація є певним поштовхом в роботі чи навпаки заважає?
– Взагалі ми нічого не відчули, крім економічних наслідків. Так, ми не знімали нових проєктів, діяв жорстокий карантин, але новини виходили, як завжди, своєчасно.
- Новинний дискурс залишився без змін, так?
- Так, нічого не змінилося. Я, коли прийшов на телебачення, там не було інтернету в журналістів. Це потім у кожного журналіста з’явився свій планшет і інтернет. Для співробітників, особливо технічних, з самого початку своєї роботи я зробив заохочення, кілька днів на тиждень вони могли працювати з дому. Це триває вже понад три роки.
- Тому до карантину, по суті, ви виявилися готові?
– Так, коли стався карантин, я сказав: «Працюємо за таким-то графіком, черговий журналіст та редактор от і все». На роботі майже ніхто не з’являвся, крім відеооператорів.
- Це доводить, що навіть в умовах карантину можна працювати, наша галузь – журналістики й реклами – не страждає?
– Навпаки: вона підросла, цифри підросли. Люди були вдома, вік глядача знизився.
- При спілкуванні з вашими колегами, наприклад, киянами – рекламістами, піарниками, питала: «Як у вас з роботою?». То вони відповідали, що не встигають все робити, кризовий PR пішов у наступ. Так що простір для роботи є, і, як Ви кажете – не треба за все хапатися.
– Так, треба поступово все робити.
- Ми вдячні, що ви входите до Асоціації почесних роботодавців факультету журналістики ЗНУ. Із Вашої точки зору, яким має бути працівник нашої галузі, щоб бути затребуваним в роботі, які працівники вам потрібні?
– Я звертаю увагу на те, щоб у людини горіли очі, перше – жага до того, щоб працювати. Якщо нема досвіду, або знань, то повинно бути бажання набувати цього досвіду та знань. Адекватність в оцінці своїх бажань, бо приходять молоді фахівці й вважають, що вони все вміють і знають, і запити по зарплаті досить завищені. Не жаліти себе, а в матеріальному плані тверезо оцінювати ситуацію. Бажання працювати, бо наша сфера винищує людей, що не готові до інтенсиву.
- Кожна галузь вимагає наполегливої праці, чи не так? Викладатися на повну, особливо на початку кар’єри, це – «must have».
- Звичайно, випускник може чогось не знати, але жага знань, бажання працювати допоможе й буде результат. Дуже ціную людей, що не бояться ініціювати й брати на себе відповідальність. У нас велика проблема в інфантильності. Приходять і кажуть: «А що робити?». Навіть немає варіанта, що запропонувати керівнику.
- Як Ви гадаєте, іміджеве інтерв’ю має бути цікавим суспільству чи вигідним клієнту?
- Тут повинен бути певний баланс. Якщо ми маємо на увазі бізнесовий проєкт – то цікавим клієнту. Якщо це стосується комунікацій – то суспільству. Я пропоную робити своїм працівникам цікаві матеріали, щоб люди могли не тільки подивитися, а й перенести щось в особисте життя. - Питання наостанок: з якими трьома словами у Вас асоціюється літо?
– (Посміхається). Ви поставили складне питання… Тепло, відпочинок, друзі.
- Ми Вам дуже вдячні за те, що ви погодились поспілкуватись з нами. Сподіваємося, що й на старших курсах ми зможемо поспілкуватися не онлайн, а наші випускники зможуть прийти до вас на майстерклас, а потім – як знати, може і на роботу. Тепла, натхненного відпочинку й гарних друзів, із якими можна цей відпочинок розділити! Ми бажаємо вам гарного літа!
– Дякую, навзаєм!

Катерина Доценко,
Світлана Панова,
Валерія Вітер

Схожі новини