Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Кафедра управління персоналом і маркетингу провела зустріч з роботодавцями освітньої програми 075 Маркетинг

Кафедра управління персоналом і маркетингу провела зустріч з роботодавцями освітньої програми 075 Маркетинг

Кафедра управління персоналом і маркетингу провела зустріч з роботодавцями освітньої програми 075 Маркетинг
03.09.2021 15:39 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет кафедра управління персоналом і маркетингу освітній процес зустріч із роботодавцями

Початок навчального року в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) на економічному факультеті, на кафедрі управління персоналом і маркетингу розпочався з ініціювання зустрічі з роботодавцями в онлайн-режимі на платформі Zoom. Мета зустрічі: оцінка рівня знань випускників кафедри освітньої програми 075 «Маркетинг». Учасники заходу мали проаналізувати відповідність компетенцій випускників сучасній економіці та бізнес процесам, а також заслухати зауваження та побажання від власників підприємств та вимоги до майбутніх фахівців спеціальності 075 «Маркетинг».

На зустрічі були присутні Койпиш Сергій – начальник управління підбору, комплектування та розвитку персоналу ПАТ «Запоріжсталь», Дубініна Світлана – головна економістка Приватного акціонерного товариства «Запорізький абразивний комбінат», Романова Ірина – директорка ТОВ «Союз – Континент-СК», Москаленко Ірина – начальниця відділення 455 АБ «Укргазбанк», Сергій Міщенко – генеральний директор ТД «Дельта Фуд», Густенко Вадим – головний менеджер зі збуту ТОВ «Movi healf», Нагаєць Ірина – директорка ТОВ «Меблі Сова», Баклицька Карина – провідна інженерка відділу оформлення замовлень та сервісного супровіду ПАТ «Запоріжсталь», Юлпатов Микита – регіональний менеджер з хореки ТОВ «Ред Бул Україна», Свірідова Людмила – головна спеціалістка відділу забезпечення та надання соціальних послуг департаменту соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації. А також – представники кафедри і факультету: докторка економічних наук, професорка, декан економічного факультету Алла Череп, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу Микола Іванов, професор кафедри УПіМ Олександр Череп та доцентки кафедри УПіМ: Вікторія Малтиз, Лілія Бехтер, Юлія Калюжна, Наталя Терент’єва та інші.

Розпочалася зустріч зі вступного слова докторки економічних наук, професорки, декана економічного факультету Алла Череп. Вона подякувала роботодавцям за плідну співпрацю, наголосила на тому, що на факультеті укладено близько 30 договорів із роботодавцями різних галузей діяльності: це – банки, промислові та торгові підприємства, державні установи тощо. Алла Василівна зазначила, що спеціальність 075 «Маркетинг» є дуже перспективною та затребуваною, фахівці-маркетологи, незважаючи на вплив зовнішніх факторів (пандемії, карантину), активно вели свою діяльність і формували маркетингові стратегії (збут, просування товарів і послуг) для власників бізнесу, що постраждали від карантинних обмежень. Декан зачитала компетенції, які здобувають випускники спеціальності, та звернулася до роботодавців з проханням надати пропозиції щодо співпраці та вимог до майбутніх фахівців спеціальності 075 «Маркетинг».

Модераторами зустрічі були доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу, гарант освітньої програми 075 «Маркетинг», освітнього рівня магістр Микола Іванов і кандидатка економічних наук, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу, гарантка освітньої програми 075 «Маркетинг», освітнього рівня бакалавр Вікторії Малтиз. Вони подякували за те, що роботодавці надають бази практик та систематично працевлаштовують випускників спеціальності 075 «Маркетинг». Гаранти надали слово начальнику управління підбору, комплектування та розвитку персоналу ПАТ «Запоріжсталь» Койпиш Сергію. Він зазначив, що підприємство «Запоріжсталь» систематично з великим задоволенням працевлаштовує студентів економічного факультету ЗНУ. Ці студенти активно себе проявляють та показують надзвичайно високий рівень знань і швидко просуваються кар’єрними сходами та займають провідні посади на підприємстві. Сергій Койпиш також надав пропозиції та висловив вимоги до сучасних фахівців із маркетингу: «Сучасний маркетолог має досконало оперувати Майкрософт офісом, зокрема: Microsoft PowerPoint для створення слайдів та презентації товарів і послуг, Microsoft Excel для проведення аналітичних досліджень, а також ми вимагаємо високий рівень знань англійської мови».

Наступною слово отримала Романова Ірина, директорка ТОВ «Союз – Континент-СК». Вона акцентувала увагу на тому, що студенти приходять дійсно підготовленими до роботи: «Це – готові фахівці, які мають значний багаж знань і навичок. А ще, що не менш важливо, вони вміють застосовувати свої теоретичні знання на практиці, вміють правильно планувати, аналізувати, вміють розподілити правильно робочий час, вони самоорганізовані й всебічно розвинені. Відразу видно, що на факультеті займаються не просто освітою, а й розвитком студентів. Також приємно вражає те, що випускники знаються на нових напрямках у бізнесі та маркетингу, володіють програмами, SMM-маркетингом, розбираються у хмарних технологіях та індустрії 4.0. Тобто можна з упевненістю сказати, що факультет і кафедра зокрема, виховує конкурентоспроможних фахівців з надзвичайно затребуваної спеціальності 075 “Маркетинг”». Своєю чергою, вона запропонувала збільшити терміни практики на підприємстві для здобуття студентами більше навичок і практичних знань.

Далі виступив генеральний директор ТД «Дельта Фуд» Сергій Міщенко, який зазначив: «Сьогодні на зустрічі ми, напевно, єдині, хто ще не уклав договір про співпрацю з кафедрою управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ. Але ми, так само як і інші керівники підприємств, постійно знаходимося в пошуку кадрів, сьогодні у ТД «Дельта Фуд» є потреба в фахівцях-маркетологах. При спілкуванні з колегами, власниками бізнесів нам завжди радили звернутися до такого джерела кадрів як економічний факультет ЗНУ. Про випускників кафедри управління персоналом і маркетингу освітньої програми 075 «Маркетинг» чули багато позитивного, а саме те, що, отримавши диплом, студенти вже випускаються готовими фахівцями із сучасними поглядами, ініціативами, з прагненням працювати та освоювати професію. Завдяки відгукам знаємо, що випускники-маркетологи ЗНУ оперують сучасними програмами та знаннями, які дають можливість не припиняти просування та збут навіть за умови карантину, що є надзвичайно актуальним для сучасного бізнесу. Тому ми сьогодні хочемо ініціювати заключення договорів та розпочати співпрацю з кафедрою управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ з метою подальшого працевлаштування випускників та надання бази практики студентам». Також він запропонував співпрацювати зі студентами, використовуючи кейси, щоб здобувачі освіти розглядали та аналізували сучасні проблеми в бізнесі й, у свою чергу, пропонували шляхи їхнього вирішення.

Наприкінці зустрічі доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу, гарант освітньої програми 075 «Маркетинг», освітнього рівня магістр Микола Іванов та кандидатка економічних наук, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу, гарантка освітньої програми 075 «Маркетинг» освітнього рівня бакалавр Вікторія Малтиз подякували всім учасникам зустрічі за пропозиції та висловили сподівання на подальшу плідну співпрацю.

 

Малтиз В.В.

к. е. н., доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу,

гарантка  освітньої програми 075 «Маркетинг»,

освітнього рівня бакалавр

 

Схожі новини