Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ відвідали майстер-клас із веб-дизайну

Студенти Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ відвідали майстер-клас із веб-дизайну

Студенти Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ відвідали майстер-клас із веб-дизайну
25.10.2021 16:40 Все Головні новини Коледжі та філії Економіко-правничий коледж ZNU Zaporizhzhia National University Економіко-правничий фаховий коледж онлайн-лекція освітній процес

Студенти спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відвідали майстер-клас, присвячений веб-дизайну та його важливості в сучасному житті. Лекторкою була викладачка академії «Шаг» Марія Войцеховська.

Ні кроку назад – наш світ щохвилини розвивається. Створюється безліч різних компаній та нових спеціальностей. Варто зазначити, що наша реальність досі динамічна: ми поспішаємо або на роботу, або на навчання, зробити проєкт, або просто погуляти з власною собакою. Але є те, про що ми не повинні забувати ніколи, – розвиток. Саме через швидкісний темп сучасності нам треба вміти опановувати велику кількість навичок за малий проміжок часу. Наш розвиток ідентифікує нас як людину розумну, а вміння робити щось створює з нас дійсно кваліфікованих фахівців, зокрема просто популярних фрілансерів. До речі, саме за допомогою неповної самозайнятості, можна отримувати гроші за роботу, наприклад, фотографом, та одночасно працювати програмістом, якщо ви маєте таку освіту. Головне – пройти короткі курси з фотографії.

Так, навіть Марія Войцеховська поділилася, що окрім викладацької діяльності, займається ще і розробкою дизайну, наприклад, сайтів. Також вона наголосила на тому, що зараз важливо бути різнобічним фахівцем. Особливо важливо це для тих, хто вже працює або тільки вчиться бути програмістом. Чому? Усе це можна зараз дізнатися з короткого курсу Марії Войцеховської. Важливо зазначити й зручність формату, у якому проводився майстер-клас, адже пряма трансляція на «YouTube» зберіглася на каналі «IT Step Запоріжжя», студенти могли поставити власні питання та отримувати відповіді.

Так, лекторка коротко про веб-дизайн. Перш за все, це – оформлення сайтів. По-друге, онлайн-моделювання. Створення сайту розділяється на два етапи: веб-дизайн та веб-розробку. Перший етап належить веб-дизайнерам, а другий – програмістам. «Чому веб-дизайн дуже корисний для програмістів?». У цьому випадку ви зможете не передавати свою роботу в інші руки та отримати подвійну плату за проєкт. Важливим є розуміння того, що не завжди все вдається з першого разу. Для новачків лекторка радить cms-систему «Wix». А у подальшому розвитку можна освоїти «Tilda» та «Wordpress».  Що таке ця система? Вона є одним зі складників веб-розробки. Також туди входять так звані «Front end» та «Back end». Простіше кажучи, верстка та апаратна частина проєкту.

Також студенти дізналися, що таке ескіз та чому кольори та шрифти мають чи не першочергове значення у створенні сайту. Справа в тому, що люди, зазвичай, звертають увагу на те, що привабило їхній погляд. Та не варто забувати про велику кількість чинників і факторів, що впливають на дизайн. Наприклад, це – аудиторія. Якщо треба розробити сайт, присвячений авто, то нерідко близько 90% аудиторії будуть складати чоловіки. Тоді можна використати суворий, класичний дизайн, що буде наголошувати на головній картинці. Зазвичай, варто враховувати й те, що найпривабливішою сторінкою має бути перша. Тому що, переглянувши саме її, потенційний реципієнт буде вирішувати, чи ознайомитися далі з діяльністю певної компанії. Друга сторінка вже не повинна бути такою насиченою: тут повинна бути вся важлива інформація. «Уявіть, що молода аграрна фірма замовила у вас сайт. Які кольори ви б використали для оформлення?», – запитала спікерка учасників заходу. Більшість студентів відповідала «зелений» та «білий», хоча серед варіантів був навіть чорний колір. Варто завжди пам’ятати, що білий – це невмируща класика, яка буде актуальна завжди.

Якщо ж ви не вмієте підбирати кольорову гамму, не варто панікувати: ви зможете обрати оптимальний для вас варіант на спеціальних ресурсах. Однією з порад є і використання інтуїції: якщо ви бачите, що кольори, на вашу думку, не зовсім органічно виглядають разом, то, швидше за все, так і є. Спробуйте щось нове та не бійтесь експериментувати. Одним із таких ресурсів, що можуть вам допомогти, є «colourhunt». А що тоді «Moodboard»? Це такий візуальний підхід, що почав зараз набирати обертів. Він презентує певну компанію фотографіями. Наприклад, якщо це – аграрна фірма, то тоді там обов’язково буде присутнє поле під синім, ясним небом. Стилі та тренди дизайну можна умовно поділити на ті, що постійно змінюються та на ті, що завжди будуть актуальними. Зараз основними можна вважати:

- геометричні форми

- пастельні кольори

- природу

- незвичайні предмети

- мінімалізм

- оптичну ілюзію

- 3D-ілюстрації

Під час лекції наголосили на тому, що тенденції дизайну дуже швидко розвиваються, тому те, про що писали вчора, може бути вже не актуальним. Тому спікерка порадила слухача: «Слідкуйте за тими ресурсами, що постійно оновлюються. Не забувайте і про практику, бо саме вона допоможе знайти свій стиль, відточити навички та просто приємно та з користю провести час».

 

Каміла Алярова,

студентка К61-20

Економіко-правничого фахового коледжу ЗНУ

 

 

 

Схожі новини