Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти-рекламісти факультету журналістики ЗНУ провели «Тиждень РекLama»

Студенти-рекламісти факультету журналістики ЗНУ провели «Тиждень РекLama»

Студенти-рекламісти факультету журналістики ЗНУ провели «Тиждень РекLama»
27.10.2021 10:04 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики проєктна діяльність Тиждень РекLama

Із нагоди Дня рекламіста студенти 2 курсу освітньої програми «Реклама та зв'язки із громадськістю» факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) запустили свій перший онлайн-проєкт інтелектуального волонтерства під назвою «РекLama». Його метою було привітати факультетську громадськість із професійним святом та ближче познайомити студентство з цією галуззю діяльності.

Студенти провели низку заходів для популяризації професії «рекламіст», зустрілися із стейкґолдерами, окреслили плани подальшої співпраці із практиками та їх інтеграції у навчальний процес. Платформою для анонсування заходів та висвітлення їх перебігу слугували офіційні сторінки факультету журналістики в соціальних мережах.

Стартував тиждень РекLama 19 жовтня з квесту в Insta-сторіс та вікторини, участь у якій взяли першокурсники. Завданням було вгадати корпоративних героїв і логотипи та перевірити свої знання щодо відомих брендів.

До проєкту також долучились викладачки кафедри: Наталя Санакоєва, Анна Баранецька, Вікторія Ковпак, Катерина Доценко й Тетяна Іванець та завідувачка кафедри Віта Березенко.

За їхнього сприяння з 20 по 23 жовтня запрошені гості провели онлайн-конференції на платформі ZOOM. Спікерами були випускники факультету: Володимир Шевченко, Дар'я Андрєєва, Павло Мусін і Софія Кущ. Говорили під час заходу про рекламу, брендинг, створення власної агенції, SMM, український продакшн, можливості проходження практики та стажування у агенціях спікерів. Студенти дізналися про нюанси своєї майбутньої професії та круті лайфхаки для створення власних творчих доробків.

Хоча тиждень реклами й закінчився, але в рамках цього проєкту відбудеться ще одна зустріч. У четвер, 28 жовтня, до рекламістів завітає спікерка Олена Гашинська – власниця бренду «Дім варення», яка поділиться зі студентами досвідом створення власного бізнесу, побудовою особистого бренду та маркетинговими інструментами, що приносять найкращі результати.

 

Схожі новини