Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Для здобувачів вищої освіти факультету журналістики організували низку зустрічей з талановитими випускниками вишу, які поділилися професійним досвідом

Для здобувачів вищої освіти факультету журналістики організували низку зустрічей з талановитими випускниками вишу, які поділилися професійним досвідом

Для здобувачів вищої освіти факультету журналістики організували низку зустрічей з талановитими випускниками вишу, які поділилися професійним досвідом
29.10.2021 14:00 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики Тиждень РекLama онлайн-захід зустріч із роботодавцями

Нещодавно на факультеті журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) на платформі Zoom відбулася зустріч студентів із талановитою випускницею Запорізького національного університету представницею бізнесу, засновницею бренду «Дім варення» Оленою Гашинською, яка розповіла про свою діяльність у рамках виготовлення бакалії. Захід організували в межах реалізації проєкту з інтелектуального волонтерства під назвою «РекLama». Його створили за ініціативи доцентки Наталії Санакоєвої, а цільовою аудиторією зустрічі стали студенти, які вивчають медіавиробництво та психотехнології в рекламі. Цей захід став одним із низки подібних зустрічей із випускниками ЗНУ, які реалізували себе в рекламній галузі.

Олена Гашинська під час заходу розповіла здобувачам вищої освіти про те, як «із нуля» заснувала компанію з виготовлення варення та іншої консервації під назвою «Дім варення». Студенти, які навчаються за програмою «реклама та зв'язки з громадськістю, дізналися, з якими труднощами їй довелося зіштовхнутися на цьому шляху та як побудувати такий бренд, щоб продажі онлайн перевищили продажі на полицях великих офлайн-мереж магазинів. Як зазначила пані Олена, спочатку їй здавалося, що потрапити на полиці супермаркету – це вже вища стадія успіху для виробництва, але коли вони вийшли на цей ринок, виявилося, що цього недостатньо. Саме з цього етапу розпочався їх шлях побудови власного бренду в соціальній мережі Instagram. Це був новий досвід для Олени. Варто зазначити, що у той час не була розвинута індустрія блогерства, тому брати приклад з інших також не було можливості. Але, все ж таки, вона змогла досягти мети. Шляхом помилок та аналізу своїх дій, співпрацюючи з блогерами  та розвиваючи свій блог, компанія пані Олени стала впізнаваною та вже має тисячні продажі в різних куточках країни.

Олена Гашинська наголосила, що при побудові бренду показувати потрібно не лише позитив, але й труднощі та невдачі. Саме така демонстрація створює живу атмосферу в блозі та завойовує довіру споживача. Також пані Олена порадила користуватися всіма можливостями Instagram, цікавитися оновленнями, розбиратися в різних тонкощах, для того, щоб створити цікавий та унікальний контент. Не менш важливо турботливо ставитися до свого клієнта і, якщо виникли помилки з боку компанії, вирішити питання та максимально загладити провину бонусами та подарунками. Наприкінці зустрічі пані Олена відповіла на запитання студентів. Їх цікавили тонкощі в запуску реклами її бренду, а також пролунали питання, пов'язані з пошуком роботи та першого досвіду. Із цього приводу спікерка порадила: завжди писати супровідний лист при відгуку на вакансію; на початку роботи ставити пріоритетом не зарплату, а набутий досвід; самостійно шукати інформацію, що стосується роботи, а якщо вже не виходить знайти потрібне, запитувати у керівництва; вірити у свої сили та не зупинятися через невдачі, адже це – складник успіху.

Олена Гашинська також у своєму виступі прокоментувала перебіг події та надала зворотній зв’язок. Вона зазначила, що їй дуже сподобалось побувати, хай і віртуально, у стінах Запорізького національного університету та що залюбки буде спікеркою для здобувачів вищої освіти й надалі. Також варто відзначити, що пані Олена вела прямий ефір заходу на своїй сторінці в Instagram з аудиторією 45 тисяч осіб.

 

Маргарита Мельнікова,

студентка факультету журналістики

 

 

 

 

Схожі новини