Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На факультеті журналістики широко застосовують інноваційні методи навчання здобувачів вищої освіти

На факультеті журналістики широко застосовують інноваційні методи навчання здобувачів вищої освіти

На факультеті журналістики широко застосовують інноваційні методи навчання здобувачів вищої освіти
01.11.2021 14:16 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики освітній процес інноваційні методи навчання

Цього року вже традиційно представники Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) відзначають День рекламіста. Серед низки різноманітних заходів неабияке зацікавлення викликав неформальний інноваційний навчальний онлайн-захід печа-куча «НуКупи!!!».

Ініціаторками впровадження інноваційних методів навчання стали завідувачка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, професорка Віта Березенко та доцентка тієї ж кафедри Тетяна Іванець. Вони привітали студентів зі святом і побажали їм творчих успіхів, а також – щоб ті були креативними, веселими та невтомними кожного дня.

Рекламна печа-куча виявилася дуже насиченою й розтягнулася на дві пари, адже здобувачам вищої освіти було цікаво представляти власні презентації абсурдних товарів. Студенти 1 курсу поділилися на 2 команди, і кожна з них завчасно запропонувала іншій по 5 продуктів. Після захисту студентських проєктів кожен учасник печа-кучі мав право одного голосу за найкращу презентацію.

У результаті змагання призові місця розподілилися так:

І місце – товар «Компакт-диск» (авторки робіт – Єлизавета Мацюра та Катерина Мізіна),

ІІ місце – товар «Бляшана кришка» (авторки робіт – Вероніка Боровик та Юлія Губа),

ІІІ місце – розділили між товарами «Маска анонімуса» (авторки робіт – Юлія Євсович та Олеся Жовніренко) та «Файл» (авторки робіт – Марія Скнар і Валентина Пшенична).

Також студенти представили рекламні презентації абсурдних товарів «Бананорізка», «Ковпачок від ручки», «Статуетка “Козак із шаблею”», «Мазь для суглобів», «Скакалка» та «5 копійок».

Усі присутні залишилися задоволеними й переконалися, що реклама – це креативний вид мистецтва, а проведення подібних заходів поглиблює практичний досвід здобувачів освіти, тому вони відбуватимуться й надалі.

 

Володимир Вілемовський,

Віталій Левченко,

4 курс факультету журналістики,

ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю»

 

 

 

Схожі новини