
Цього року вже традиційно представники Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) відзначають День рекламіста. Серед низки різноманітних заходів неабияке зацікавлення викликав неформальний інноваційний навчальний онлайн-захід печа-куча «НуКупи!!!».
Ініціаторками впровадження інноваційних методів навчання стали завідувачка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, професорка Віта Березенко та доцентка тієї ж кафедри Тетяна Іванець. Вони привітали студентів зі святом і побажали їм творчих успіхів, а також – щоб ті були креативними, веселими та невтомними кожного дня.
Рекламна печа-куча виявилася дуже насиченою й розтягнулася на дві пари, адже здобувачам вищої освіти було цікаво представляти власні презентації абсурдних товарів. Студенти 1 курсу поділилися на 2 команди, і кожна з них завчасно запропонувала іншій по 5 продуктів. Після захисту студентських проєктів кожен учасник печа-кучі мав право одного голосу за найкращу презентацію.
У результаті змагання призові місця розподілилися так:
І місце – товар «Компакт-диск» (авторки робіт – Єлизавета Мацюра та Катерина Мізіна),
ІІ місце – товар «Бляшана кришка» (авторки робіт – Вероніка Боровик та Юлія Губа),
ІІІ місце – розділили між товарами «Маска анонімуса» (авторки робіт – Юлія Євсович та Олеся Жовніренко) та «Файл» (авторки робіт – Марія Скнар і Валентина Пшенична).
Також студенти представили рекламні презентації абсурдних товарів «Бананорізка», «Ковпачок від ручки», «Статуетка “Козак із шаблею”», «Мазь для суглобів», «Скакалка» та «5 копійок».
Усі присутні залишилися задоволеними й переконалися, що реклама – це креативний вид мистецтва, а проведення подібних заходів поглиблює практичний досвід здобувачів освіти, тому вони відбуватимуться й надалі.
Володимир Вілемовський,
Віталій Левченко,
4 курс факультету журналістики,
ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю»