Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Представники факультету журналістики дізналися про секрети діяльності PR-менеджера в шоу-бізнесі

Представники факультету журналістики дізналися про секрети діяльності PR-менеджера в шоу-бізнесі

Представники факультету журналістики дізналися про секрети діяльності PR-менеджера в шоу-бізнесі
03.11.2021 13:37 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики освітній процес зустріч із випускником

Масштабному святкуванню дня рекламіста на факультеті журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) не завадив навіть карантин і навчання в дистанційному форматі. Завдяки інформаційним технологіям, здобувачі вищої освіти та викладачі, а також абітурієнти долучилися до обговорення цікавих тем в онлайн-форматах через вебінари та майстер-класи. Але, незважаючи на те, що офіційна програма Декади реклами завершилася, заходи на факультеті тривають і далі.

«Отримали неабияке задоволення від розмови з Анастасією Шевченко (Іванченко), PR-менеджеркою каналу Україна. Наша талановита випускниця із сяючими захопленням очима розповідала про те, що відбувається за лаштунками відомих шоу. Настя до роботи на каналі працювала безпосередньо піарницею відомих зірок шоубізнесу, тому ця робота стала для неї щаблем у сходженні вгору й великим кайфом. Предметом найбільшого зацікавлення студентів стало шоу "Маска", яке кілька днів тому розпочало свій 2 сезон», – поділилася враженнями від зустрічі її ініціаторка, доцентка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Катерина Доценко.

Настя розповіла про свій шлях в шоу-бізнесі, про улюблених персонажів «Маски» та специфіку роботи в піар-підтримці шоу, про смішні й скандальні моменти з його зйомок. Обговорили і подробиці скандалу між шоу «Маска» та «Маскарад», й інші проєкти, в яких Анастасія бере участь («Танцюють всі», «Ранок з Україною», велика кількість серіалів). Учасники із задоволенням слухали спікерку, яка із шаленим захопленням розповідала про власну роботу, говорячи про те, що ніколи не буває нудно і за півтора роки роботи на каналі вона жодного разу не захотіла у відпустку.

У здобувачів вищої освіти та викладачів виникло безліч запитань, пов'язаних із специфікою розробки шоу. Вони просили порадити, як стати успішними PR-никами, чи можна потрапити на практику до телеканалу? Наприкінці заходу Анастасія пообіцяла, що подібні зустрічі будуть тривати, і представники ЗНУ ще не раз зможуть почути про специфіку роботи в такій атмосферній галузі, як піар у шоу-бізнесі.

Зустріч для студентів 3 курсу в рамках дисципліни «Реклама і піар у шоубізнесі» була ініційована доценткою Катериною Доценко, до заходу приєдналися професорки кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності  Віта Березенко та Вікторія Ковпак, були й представники інших груп і спеціальностей факультету.

 

Схожі новини