Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Викладачка філологічного факультету стала спікеркою фестивалю «EDFAST-2022. Освіта без кордонів»

Викладачка філологічного факультету стала спікеркою фестивалю «EDFAST-2022. Освіта без кордонів»

Викладачка філологічного факультету стала спікеркою фестивалю «EDFAST-2022. Освіта без кордонів»
27.06.2022 13:25 Все Головні новини Факультети Філологічний ZNU Zaporizhzhia National University філологічний факультет наукова діяльність просвітницька діяльність фестиваль EdFast-2022 освіта без кордонів вебінар онлайн-навчання

Доцентка кафедри української літератури філологічного факультету Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) Ірина Бакаленко взяла участь у Міжнародному освітньому фестивалі «EdFast-2022. Освіта без кордонів».

Напрямками роботу масштабного заходу стали: «STEAM-освіта та впровадження інноваційних технологій», «Нова українська школа 5.0», «Інклюзивний освітній процес». Він об’єднав освітян із семи країн світу, які прагнуть не тільки навчити, а й навчатися. Адже сучасне діджиталізоване суспільство вимагає «навчання протягом життя» не тільки від педагогічних працівників, але й від усіх громадян країни. Організатори фестивалю – Артем Дудка, голова громадської організації «Освіта без умов», координатор в Запорізькому регіоні «Inclusive space Ukrainian community», а також Анастасія Сомова й Олена Майборода – створили неймовірний освітній онлайн-простір активного навчання, підвищення кваліфікації, обміну думками, досвідом та кращими практиками із розвитку сучасної освіти.
Доцентка кафедри української літератури Ірина Бакаленко, ведуча вебінару «Використання онлайн-інструментів в умовах дистанційного/змішаного навчання», окреслила основні новели «Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти». Спікерка презентувала різноманітні платформи й онлайн-інструменти, які можуть бути використані освітянами у процесі організації дистанційного/змішаного навчання школярів. Йшлося про платформи для організації дистанційного навчання (Moodle, Google Classroom, Classdojo); програми для організації відеоконференцій (Zoom, Google Meet, Microsof Team); сервіси Google (Google Map, Google Blogger); інтерактивні онлайн-дошки (Padlet, Linout, Jamboard, Whiteboardfox); онлайн-інструменти для опитування, оцінювання та зворотного зв’язку (Mentimeter, Kahoot, Wordwall, Learningapps); для організації командної роботи (Miro, Trello); програми для створення коміксів, історій та інтерактивних плакатів (Storyboardthat, Canva, Thinglink); програми для створення інфографіки, інтелект-карт, QR-кодів і мемів. Вона розповіла про їхні переваги, недоліки, особливості використання. Учасники вебінару отримали не тільки практичні поради щодо можливостей та особливостей застосування запропонованих платформ й онлайн-інструментів в умовах як онлайн, так й офлайн-навчання. Вони переконались, що онлайн-інструменти допоможуть у створенні академічного середовища для всіх учасників освітнього процесу, а отже, онлайн-навчання можна зробити більш різноманітним, цікавим та інтерактивним. Філологічний факультет

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини