Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ відбулося розширене засідання кафедри управління персоналом і маркетингу

У ЗНУ відбулося розширене засідання кафедри управління персоналом і маркетингу

У ЗНУ відбулося розширене засідання кафедри управління персоналом і маркетингу
07.10.2022 14:47 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет економічний факультет засідання кафедри роботодавці освітньо-професійна програма обговорення здобувачі здобувачки освіти професійні компетенції

Шостого жовтня на кафедрі управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) організували розширене засідання кафедри, на яке запросили викладачів/викладачок, котрі забезпечують освітній процес за освітньо-професійними програмами кафедри, здобувачів і здобувачок освіти, роботодавців і роботодавиць, і всіх охочих.

 

Мета проведення заходу – перспективні напрями й особливості освітніх програм підготовки фахівців/фахівчинь (орієнтована на глибоку спеціальну підготовку, відповідно до сучасного ринку, ініціативних і здатних до швидкої адаптації до зовнішнього середовища). А також – обговорення актуальності освітньо-професійних програм (ОПП) кафедри, врахування сучасних вимог до компетентностей, навичок, знань майбутніх випускників/випускниць з метою удосконалення та актуалізації ОПП з урахуванням сучасних умов. На початку засідання виступили д.е.н., професор Іванов М.М., гарант ОП «Маркетинг», другий магістерський рівень, к.е.н., доцентка Малтиз В.В., гарантка ОП «Маркетинг», перший бакалаврський рівень, д.е.н., професорка Гельман В.М., гарантка ОП «Управління персоналом та економіка праці», другий магістерський рівень, д.е.н., професорка Дашко І.М., гарантка ОП «Управління персоналом та економіка праці», перший бакалаврський рівень. Вони окреслили мету освітніх програм, зазначили, що програми систематично оновлюються з урахуванням впливу зовнішніх факторів. вимог і тенденцій на ринку праці. Крім того, наголосили, що здобувачі/здобувачки освіти завжди можуть сформувати і висловити свої пропозиції щодо удосконалення компетентностей та зміни освітніх компонентів. ОПП наявні у відкритому доступі на офіційному сайті ЗНУ та доступні для всіх охочих внести конструктивні пропозиції.

На захід завітали представники та представниці бізнесу, стейкґолдери й стейкґолдерки. Серед них: начальник управління підбору, комплектування та розвитку персоналу ПАТ «Запоріжсталь» Койпиш Сергій, заступниця керівника Департаменту зовнішньо-економічної діяльності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» Чорнота Анна, директорка Торгового Дому «Меблі Сова» Нагаєць Ірина, керівник видавництва «Вектор» Мокшанов Віктор. Від гостей пролунали дуже структуровані пропозиції щодо розширення компетентностей та актуалізації освітніх програм. Анна Чорнота, заступниця керівника Департаменту зовнішньо-економічної діяльності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат», зазначила, що подальші роки відновлення економіки країни потребуватимуть фахівців/фахівчинь із сучасними знаннями антикризового управління, управління бізнесом в критичних ситуаціях. Відповідно, вона запропонувала розширити компетентності саме з урахуванням здобуття системи спеціальних знань і практичних навичок із формування та реалізації заходів антикризового управління, з метою набуття студентами/студентками таких спеціальних компетентностей: виконувати деталізований аналіз стану підприємства; виявляти ранні ознаки неплатоспроможності підприємства. А також – розробляти план заходів взаємодії із засобами масової інформації в кризових ситуаціях на підприємстві. Усі присутні та гаранти ОПП підтримала пропозиції та прийняли до розгляду.

Здобувачі освіти Харченко Владислав і Сахацький Сергій (ОПП «Маркетинг» другий магістерський рівень) зазначили, що освітні компоненти є надзвичайно актуальними. Також студенти висловили побажання виконувати ще більше практичних завдань, кейсів, брати участь у ділових іграх, застососувати імітаційні методи навчання, які б саме формували практичні навички маркетолога. Їх підтримали й інші. Також виступив аспірант першого року навчання (ОНП «Управління персоналом і маркетингу») Прокоф’єв Ігор, прогнозуючи ситуацію. Він вважає, що в майбутньому доведеться конкурувати з міжнародними компаніями, які будуть активно заходити на український ринок зі своїми пропозиціями і намагатимуться завоювати його. Тому маркетологам дійсно потрібні фундаментальні знання щодо побудови маркетингових стратегій і утримання конкурентних позицій.

Засідання виявилося продуктивним, усі пропозиції, зауваження, побажання, надані роботодавцями й роботодавицями, викладачами й викладачками економічного факультету, студентами та студентками врахували. Усіх присутніх запросили до розширеного засідання кафедри щодо перегляду освітньо-професійних програм.

 

Вікторія Малтиз,

к.е.н., доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

Схожі новини