Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Під час ректорату ЗНУ йшлося про стратегічні зміни в освітньому процесі

Під час ректорату ЗНУ йшлося про стратегічні зміни в освітньому процесі

Під час ректорату ЗНУ йшлося про стратегічні зміни в освітньому процесі
12.10.2022 10:15 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет освітній процес графік роботи стратегічні питання індивідуальне навчання вступна кампанія адміністративно-господарська частина ZNU Zaporizhzhia National University

Десятого жовтня в ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулося засідання ректорату. Його учасники та учасниці обговорили стратегічні питання діяльності вишу у світлі військово-політичної ситуації, що склалася в регіоні.

 

У своєму виступі ректор Микола Фролов звернув увагу присутніх на те, що війська рф посилили обстріли Запоріжжя, Києва, Дніпра, Хмельницька, Житомира, Львова та інших міст України. У зв’язку з цим, аби вберегти студентство й колектив університету загалом від можливої небезпеки, ухвалили рішення про режим роботи університету на цьому тижні. Дистанційне навчання призупиняється. Воно переходить у стадію самостійної роботи. Роз’яснення керівникам навчальних підрозділів із цього приводу надав проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура. У цей період освітній процес відбуватиметься в форматі виконання індивідуальних завдань і консультування здобувачів/здобувачок вищої освіти на різних рівнях. Із наступного тижня, коли представники/представниці університетського колективу визначать своє місцеположення та перебазуються (за бажанням) у місця, які гарантують їм і їхнім родинам особисту небезпеку, освітній процес продовжать у звичайному дистанційному форматі. Цього тижня можуть відбуватися переїзди представників/представниць вишу у безпечні регіони України, облаштування та організація їхніх індивідуальних робочих місць.

Також усім надали роз’яснення щодо організації їхньої діяльності у випадку переміщення. Ті, хто виїжджає за межі країни, мають написати заяви до відділу кадрів на відпустки за власний рахунок. Якщо викладач/викладачка гарантує можливість працювати й забезпечувати освітній процес дистанційно, тоді продовжує працювати в штатному режимі. Керівники/керівниці структурних підрозділів мають право виїхати за межі Україні за погодженням з адміністрацією університету, інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ ім. Ю.М. Потебні, деканатами, керівництвом коледжів. Також у цей період вони мають організувати роботу колективів підрозділів (дистанційно, у режимі чергування тощо), аби забезпечити виконання стратегічних завдань щодо функціонування вишу. Графіки роботи надають до відділу кадрів. Ректор Микола Фролов підкреслив: «Університет має працювати організовано і злагоджено. Для цього всі ми повинні зберігати спокій і самоорганізуватись, налагодити діяльність підрозділів у нових умовах, аби скоординувати дії усього університетського колективу й продовжувати освітній процес, й водночас убезпечити себе і свої родини!».

Серед інших важливих завдань постали такі: організувати передислокацію архівних матеріалів і поточної робочої документації в більш безпечні місця. Відповідальними по своїх структурних підрозділах визначені: проректор з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов, проректор з навчально-виробничої роботи та матеріально-технічного забезпечення Сергій Кушнір, головна бухгалтерка відділу бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності Оксана Арістова, начальниця відділу кадрів Наталя Котляренко, фахівці/фахівчині ІННІ ЗНУ ім. Ю.М. Потебні та університетських коледжів та інші відповідальні особи.

Перший проректор Олександр Бондар нагадав університетському колективу про завдання в період підготовки до наступної Вченої ради згідно з робочим графіком і директивами Кабінету міністрів України і МОН України. Усі учасники/учасниці освітнього процесу мають бути консолідованими й забезпечувати корпоративний зв’язок. А ще колектив ЗНУ має організувати й забезпечити додатковий набір студентів/студенток, який триватиме з 17 жовтня, з урахуванням змін в умовах нинішньої військово-політичної ситуації. Проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура поінформував також колектив щодо необхідності забезпечення моніторингу контингенту студентів/студенток і працівників/працівниць ЗНУ, що має здійснюватися деканатами разом із відділом кадрів. Йшлося і про організацію освітнього процесу: цей тиждень здобувачі/здобувачки вищої освіти повинні присвятити самостійній роботі та набору індивідуальних балів, з боку викладачів/викладачок здійснюватиметься також контроль за ними. Заступники/заступниці деканів із навчальної роботи мають організовувати цей сегмент роботи та її моніторинг, ураховувати й повідомляти про відсутність зв’язку. Нагадав він і про остаточний розподіл робочого навантаження для науково-педагогічних працівників і працівниць. Проректор з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов доповів про забезпечення роботи всіх електронних ресурсів університету. А також поінформував про перебіг процесу підготовки та проходження акредитації кафедр. Йшлося й про переведення іншої робочої документації в цифровий формат та онлайн-режим.

Із питань організації діяльності адміністративно-господарської частини згідно з графіком робіт, які виконуватимуться в осінньо-зимовий період, учасників/учасниць засідання проінформував проректор з навчально-виробничої роботи та матеріально-технічного забезпечення Сергій Кушнір. Він також повідомив про збільшення навантаження на бомбосховища в цей період, забезпечення їхнього належного функціонування в корпусах ЗНУ. А ще запросив користуватися ними при необхідності представників/представниць університетського колективу та членів їхніх родин. Окрім іншого, представники адміністрації ЗНУ та ІННІ ЗНУ ім. Ю.М. Потебні подякували керівнику центру по роботі з іноземними студентами Каріму Ель Гуессабу за ефективну організацію роботи зі вступниками, які представляють інші країни. Щодо набору здобувачів/здобувачок вищої освіти на різних рівнях і з інших робочих моментів виступили: проректор з наукової роботи Геннадій Васильчук, начальниця відділу кадрів Наталя Котляренко, відповідальний секретар приймальної комісії Станіслав Іваненко та інші. Наприкінці заходу керівництво університету надало відповіді на запитання представників/представниць структурних підрозділів і деканів факультетів, зокрема їм надали необхідні роз’яснення щодо режиму роботи університету на цьому тижні.

 

 

Схожі новини