Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Економічний факультет запрошує творчу студентську та учнівську молодь до участі в конкурсі «Фестиваль реклами»

Економічний факультет запрошує творчу студентську та учнівську молодь до участі в конкурсі «Фестиваль реклами»

Економічний факультет запрошує творчу студентську та учнівську молодь до участі в конкурсі «Фестиваль реклами»
19.12.2022 13:41 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет економічний факультет кафедра управління персоналом і маркетингу профорієнтаційна діяльність Фестиваль реклами конкурс

Двадцятого грудня 2022 року в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) на базі кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету відбудеться «Фестиваль реклами» у форматі Zoom-конференції. Взяти в ньому участь можуть студенти та студентки будь-якої форми навчання закладу вищої освіти чи коледжу, учні й учениці шкіл, професійного училища та інших освітніх закладів.

 

Організатори й організаторки звертають увагу, що участь у конкурсі – безкоштовна. Оргкомітет фестивалю-конкурсу: Фролов М.О. – д.і.н., професор, ректор ЗНУ, голова оргкомітету; Череп А.В. – д.е.н., професор, декан економічного факультету, заступник голови оргкомітету. Члени оргкомітету: Іванов М.М. – д.е.н., професор, завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу; Малтиз В. В. – к.е.н., доцент, доцент кафедри управ ління персоналом і маркетингу; Колодіна В.В. – викладач кафедри управління персоналом і маркетингу; Калюжна Ю.В. – к.е.н., доцент, доцент кафедри уп равління персоналом і маркетингу; Линенко А.В. – к.е.н., доцент, доцент кафедри уп равління персоналом і маркетингу. Мета та завдання фестивалю: сприяння та утвердження принципів формування сучасних фахівців/нь; пошук та популяризація творчих досягнень моло ді у сфері рекламної діяльності; підвищення рівня підготовки сучасних спеціаліс тів в цифровій економіці.

Тематичні напрямки роботи:

1.Соціальна реклама (зокрема, популяризація української культури, мови, нації в умовах війни);

2. Реклама освітньої програми (серед іншого, ребрендинг сайтів кафедри, факультету);

3. Некомерційна реклама;

4. Інші напрямки реклами.

Вимоги до оформлення конкурсних робіт та подання їх на розгляд журі
1.Для участі у Конкурсі необхідно заповнити рєстраційну форму заявки: http://surl.li/dspkn

Форма заповнюється українською мовою. Заповнена учасником/учасницею форма автоматично означає його/її згоду дотримуватися всіх пунктів Положення конкурсу. Роботи без реєстраційної форми до участі в творчому конкурсі не допускаються.

2. Формат представлення файлу реклами – відео (.AVI,.MPG, .MP2, MP4,.MPEG, .MPE, .MPV та інші). Тривалість до 2 хвилин.

3. Електронний варіант реклами потрібно надіслати на електронну адресу: upim_znu@ukr.net. ma.viktorija@ukr.net, vvkolodina@ukr.net

4. Роботи надсилаються разом із заявками та електронним варіантом. На кожну роботу заповнюється окрема заявка. Це – обов’язкові умови для участі в конкурсі.

5. Кількість робіт від одного учасника/учасниці необмежена. Не рекомендується подавати більш ніж п’ять робіт від одного учасника/учасниці в одній номінації.

6. До участі в конкурсі допускаються роботи, виконані групою осіб.

7. У назві файлу роботи обов’язково вказується ПІБ учасника, назва роботи та номер номінації.

8. Конкурс проводиться у 2 етапи. Перший – заочний, під час якого надсилають на адресу оргкомітету конкурсні роботи. Термін подання робіт – до 15 грудня 2022 р. Після цієї дати роботи до участі у творчому конкурсі не допускаються. Другий – представлення учасниками відібраних членами журі конкурсу кращих робіт – 20 грудня 2022 р.

9. Усі роботи, що надійшли до оргкомітету конкурсу, не рецензуються та учасникам не повертаються.

10. Учасник/учасниця гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, що надіслані до оргкомітету (музика, художні образи тощо).

11. Переможці конкурсу мають право використовувати нагороди Конкурсу для реклами та популяризації власної творчості.

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ: https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

Схожі новини