Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Під час ректорату в ЗНУ обговорили організацію освітнього процесу в другому навчальному семестрі

Під час ректорату в ЗНУ обговорили організацію освітнього процесу в другому навчальному семестрі

Під час ректорату в ЗНУ обговорили організацію освітнього процесу в другому навчальному семестрі
02.02.2023 15:28 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет ректорат освітній процес профорієнтаційна діяльність виплата заробітної плати адміністративно-господарська частина

На черговому засіданні під головуванням в.о. ректора Миколи Фролова йшлося про напрямки функціонування ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) на найближчий період. Також учасники й учасниці розглянули завдання на початок нового навчального семестру, що відбувається в умовах складної військово-політичної ситуації в Запорізькому регіоні.

Серед питань, які розглянули присутні на засіданні: обговорення та підготовка нової Стратегії розвитку ЗНУ на період 2023-25 років для затвердження на засіданні Вченої ради університету (доповідач – перший проректор Олександр Бондар) і Правил прийому до ЗНУ на 2023 рік (доповідачі – проректори Олександр Бондар, Олександр Гура, Віктор Банах, відповідальний секретар приймальної комісії Станіслав Іваненко). Також йшлося про ліквідацію академічної та фінансової заборгованості студентів/ок, зокрема, іноземних громадян/ок, і про організацію освітнього процесу з іноземним студентством. Про це доповіла адміністрація ЗНУ, зокрема в.о. начальника центру освітніх послуг для іноземних громадян Карім Ель Гуессаб. Розглянули й питання щодо нострифікації дипломів – приведення у відповідність документів про освіту іноземних громадян/ок України, які вступили до університету на основі іноземних документів.
Для факультетів першочерговим завданням стала організація процедури конкурсного відбору на вакантні посади шести деканів, у зв’язку із чим має відбутися перегляд та/або оновлення складу органів громадського самоврядування факультетів/інституту. Окрім іншого, у рамках підготовки до цьогорічної вступної кампанії в ЗНУ відбувається процедура перезатвердження або внесення змін до існуючих освітніх програм, які запропонують здобувачам/кам вищої освіти у 2023 році. А ще – активізується профорієнтаційна робота серед випускників/ць шкіл, фахових коледжів і студентства випускових курсів, відбувається інформування майбутніх вступників щодо проведення на базі ЗНУ безкоштовного пробного тестування (НМТ) у дистанційному форматі, а також підготовка до проведення шкільних олімпіад на факультетах і реєстрація для її учасників/ць на сайті відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування. А випускників/ць бакалаврату цього року, які планують продовжити навчання в магістратурі, запросили пройти спеціальні курси підготовки до складання ЄВІ на базі центру інтенсивного вивчення іноземних мов.
У рамках освітнього процесу з 1 лютого розпочався другий навчальний семестр у ЗНУ: освітній процес, який від початку навчального року, триватиме в дистанційному форматі. Усі, хто навчається за денною формою, мають здійснити вибір дисциплін у період із 1 по 28 лютого. Триває й сесія для здобувачів/ок вищої освіти заочної форми навчання, організація та проведення заліково-екзаменаційної процедури. А ще – контроль за ліквідацією академічної заборгованості здобувачів/ок вищої освіти на різних рівнях. Функціонування та моніторинг наповнення відповідних електронних ресурсів – системи Moodle.ZNU, «Деканат» – забезпечуються проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександром Гурою та фахівцями/фахівчинями навчального відділу.
Нагадали за час засідання й про необхідність забезпечити 100% завантаження кваліфікаційних робіт магістрів/ок у репозитарій ЗНУ, заходи з підготовки до акредитацій освітніх програм, які відбуватимуться вже в лютому-травні цього року, упорядкування та завершення передачі до відділу кадрів особових справ, зарахованих до університету у 2022 році здобувачів/ок, затвердження нових критеріїв рейтингування для науково-педагогічних працівників/ць і проведення цієї процедури у 2023 році тощо. Окрім іншого, наприкінці січня відбулися вступні іспити в аспірантуру ЗНУ, для участі в яких уже подали заявку 75 претендентів/ок.

У рамках розгляду фінансових питань щодо функціонування університету, йшлося про зарплати, які були виплачені співробітникам/цям вишу в повному обсязі. Також цими днями відбуваються виплати стипендій здобувачам/кам вищої освіти, які отримали їх за результатами зимової сесії. Попри деякі затримки, ті представники/ці аспірантури (45%) та окремих університетських коледжів, які не отримали стипендії в січні, мають їх отримати в лютому за два періоди. Окрім іншого, без затримки відбуваються виплати за лікарняними листами. Серед досягнень представників/ць академічного колективу присутні на засіданні також відзначили активну діяльність волонтерського центру ЗНУ. Тут продовжують організовувати цікаві заходи для дітей тимчасово переміщених осіб і працівників/ць університету, а з 1 лютого відкрили два пункти незламності. Також центр культури та волонтерський рух готові долучитися до проведення профорієнтаційних заходів на факультетах і в ІННІ ЗНУ.
А представники/ці адміністративно-господарської частини активно працюють над забезпеченням безперебійного водо-, тепло- та електропостачання до гуртожитків і будівель ЗНУ, здійснюють планові ремонти, зокрема – заміну труб і лінолеумного покриття на кухнях у гуртожитках тощо. А ще планують навесні провести масштабну заміну зовнішніх трубопроводів на території біля студентського гуртожитку № 4 та комбінату громадського харчування. Крім того, фахівці відділу мають здійснити енергоаудит приміщень університету з метою забезпечення економії енергоресурсів та, відповідно, коштів вишу.

Наприкінці засідання начальник відділу охорони праці Микола Олійник нагадав керівникам/цям структурних підрозділів про завершення 6 лютого процедури обов’язкових тестувань з охорони праці та БЖД. Головним завданням для усіх учасників/ць освітнього процесу, яке озвучив в.о. ректора Микола Фролов, продовжує залишатися забезпечення комунікації з усіма представниками/цями академічного колективу ЗНУ – студентством, науково-педагогічними працівниками/цями, співробітниками/цями – зокрема з тими, хто знаходиться за межами Запоріжжя та області, закордоном або на тимчасово окупованих територіях, – для організації безперебійного функціонування усіх ланок життєдіяльності університету.

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини