
Задля поглиблення hard skills із 3D-моделювання майбутніх дизайнерів і дизайнерок, у рамках опанування освітнього компоненту «Тривимірне моделювання» викладач кафедри дизайну факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Микола Кардашов організував дуже насичений воркшоп із фахівцем-практиком Романом Шумовським (нік в онлайн-мережі – devman). Здобувачі та здобувачки освіти мали змогу зануритись в особливості моделювання одягу для комп’ютерних ігор.
Під час заходу присутнім нагадали, що 3D-моделювання міцно увійшло в сучасне життя та вже застосовується в рекламі, архітектурі, промисловості. Після появи 3D-друку тривимірне моделювання перейшло на новий рівень і стало ще популярнішим. Відповідно, з’явилася нова професія: 3D-дизайнер/ка, яка неймовірно затребувана на ринку праці. Сьогодні на основі тривимірної графіки створюють точні копії об’єкта, втілюють у життя колись нереальні дизайнерські задумки. 3D-технології приносять користь людству, і великий прибуток фахівцям/фахівчиням галузі. Розпочати вивчення 3D-моделювання в університеті – це зробити старт у професії та становленні фахівця/фахівчині 3D-графіки, зокрема, і в індустрії ігрових розробок. Студенти/ки ЗНУ отримують для цього теоретичні та практичні знання.
Під час воркшопу присутні дізналися, що Роман – дизайнер оточення та пропсів для комп'ютерних ігор. Він входив до складу групи візуалізаторів/ок «Hogwarts Legacy» – комп'ютерної гри в жанрі action/RPG, розробленої американською студією «Avalanche Software» та виданої «Warner Bros. Interactive Entertainment» під лейблом «Portkey Games».
Із портфоліо робіт із моделювання оточення та пропсів Романа Шумаовського можна ознайомитись за лінком: https://devmn.artstation.com/
Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/