
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) продовжує активну профорієнтаційну роботу серед 9-11 класів міста Запоріжжя та області.
Вісімнадцятого березня відбувся онлайн-вебінар «Підготовка до НМТ з української мови». Zoom-зустріч організувала доцентка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Тетяна Іванець. Вітаючи гостей, спікерка ознайомила з демоваріантом НМТ, умовами вступу до ЗНУ.
Абітурієнтам\кам у презентації представили блоки національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2023 році, особливості тестових завдань з української мови, критерії оцінювання тестових завдань і коефіцієнти до результатів НМТ, пункти тестування, терміни створення електронних кабінетів вступника та подання документів до закладів вищої освіти, особливості написання мотиваційних листів – невеликий перелік питань, якими цікавилося школярство. Більше про демонстраційний тест від Українського центру оцінювання якості освіти – за лінком: https://testportal.gov.ua/
Тестові завдання обов’язкових тем з української мови представили крізь призму комерційної та соціальної реклами. На різних форматах (листівки, буклети, флаєри, банери, біл-борди, сіті-лайти, афіші тощо) учнівство аналізувало, коментувало рекламні тексти з таких тем: лексика, частини мови, вживання іншомовних слів, фразеологізми, вживання великої літери, типи речень, пунктуаційні помилки тощо. Також учнівству запропонували проаналізувати вербальний складник патріотичної соціальної реклами.
Доцентка представила освітню програму «Реклама та зв’язки з громадськістю», розповіла про особливості професії, спеціалізації та навички, які здобуваються у процесі навчання, говорили щодо специфіки навчання та творчі ідеї. Увага учнівства сконцентрувалася на тому, що роль соціальної реклами в суспільних відносинах постійно зростає. Її особливістю є те, що вона спрямована на привертання уваги громадськості до розв’язання певної суспільної проблеми, актуалізацію моральних цінностей і принципів, формування певної громадської думки, позитивного ставлення до державних структур, її збройних сил тощо. Ці виступи та презентаційний матеріал дуже зацікавили аудиторію.
Абітурієнтам\кам у чаті надали лінки на сторінки факультету журналістики у соціальних мережах Facebook, Instagram та TikTok.
Долучитися до студентської спільноти можна за лінками:
https://www.facebook.com/zhurfak.znu/
https://instagram.com/znu_zhurfak/
https://vm.tiktok.com/ZMLhqMFaE/
Наприкінці заходу модераторка зустрічі – доцентка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Тетяна Іванець подякувала присутнім за активну творчу роботу й зазначила: «Найкращі обирають найкраще! Якщо реклама й PR – то із Запорізьким національним університетом».
Захід пройшов у творчій і дружній атмосфері, який об’єднав учнівство Максимівського ліцею Михайло-Лукашівської об’єднаної територіальної громади, Розівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Опорного закладу освіти "Матвіївський загальноосвітній навчально-виховний комплекс "Всесвіт" Матвіївської сільської ради, Матвіївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів» Запорізької обласної ради тощо.
За підсумками заходу учасники\ці отримали сертифікати, які врахують під час вступу на ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю».
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності
Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/