Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Майбутні вчителі НУШ презентували результати практики «Пробні уроки»

Майбутні вчителі НУШ презентували результати практики «Пробні уроки»

Майбутні вчителі НУШ презентували результати практики «Пробні уроки»
09.06.2023 13:04 Все Головні новини Факультети Соціальної педагогіки та психології ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет соціальної педагогіки психологіх практика НУШ початкова освіта

Восьмого червня студенти 3 курсу факультету соціальної педагогіки та психології освітньо-професійної програми «Початкова освіта» ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) презентували результати проходження виробничої практики «Пробні уроки».

 

Упродовж чотирьох тижнів студенти мали змогу удосконалювати свої професійні знання та навички під час практики, яка проходила на базі Запорізької загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області. На зустрічі були присутні завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти професор Лариса Сущенко, доцент кафедри Юлія Зубцова та керівники практики від університету Олена Андрющенко і Тетяна Турбар, які відзначити високий рівень підготовки студентів до професійної діяльності.

Основною метою виробничої практики «Пробні уроки» стало вироблення у студентів професійних умінь і навичок організації освітнього процесу на уроках у початкових класах. У відповідності до завдань практики студенти проводили ранкові зустрічі, уроки та виховні заходи для учнів початкової школи. У своїх виступах молодь зазначала, що умови проходження практики під час дії воєнного стану видались не простими. Через велику кількість повітряних тривог не все заплановане вдавалось реалізувати на уроці, але, як говорять студенти «найголовніше – це безпека дітей та вчителів».

Уроки та виховні заходи, які презентували студенти, відзначались креативним підходом до планування та реалізації освітніх і виховних цілей. Майбутні вчителі вміло застосовували різноманітті онлайн сервіси для реалізації діяльнісного та ігрового підходу в навчанні. На заняттях використовувалися різноманітні засоби для навчання, а саме: презентації, які яскраво оформили; онлайн інструменти (реакції, долоньки, QR коди); онлайн-платформи (Learning.apps – застосунок для інтерактивного навчання, який робив прості завдання більш цікавими; Wordwall – допомагав створювати незвичайні завдання у формі ігрової діяльності; Kahoot – застосунок, завдяки якому створювалися креативні вікторини, домашні завдання; Mentimeter– онлайн сервіс, який в режимі реального часу дозволяє створити хмару слів; StoryboardThat – застосунок для створення коміксів).

Реалізація діяльнісного підходу відбувалась шляхом створення проблемних ситуацій, впродовж яких учні відповідали на запитання, актуалізували свої знання, використовували критичне та креативне мислення; навчання на основі інтересів учнів, бо деякі теми викликали у дітей захоплення, тож це враховувалося за час підготовки до уроку; використання формувального оцінювання; перед початком уроку студенти емоційно налаштовували дітей; проводили різноманітні рефлексії. Особливо дітям сподобались «Сходинки успіху», використання реакцій, створення хмари асоціацій в застосунку Mentimeter. На уроках студенти робили акцент на практичному значенні для учнів теми, що вивчалась. Так, наприклад, на уроці математики провели дослід із дітьми на тему «Мілілітр», учні на життєвому прикладі дізнались, як визначати мілілітри.

Ігрові методи навчання студенти застосовували на всіх проведених уроках, а саме: ігрові вправи, ігрові бесіди, ігрові ситуації. Діти були на вигаданих наукових конференціях, де висловлювали свої припущення щодо проблеми з екологією та їх подальшими наслідками. Також були загадки, кросворди, шифри, заплутані слова, словникова математика. Такі завдання мотивували учнів до активної роботи на занятті та сприяли зосередженню уваги на матеріалі уроку. За час проходження виробничої практики «Пробні уроки» кожен студент мав змогу провести близько 20 уроків, заходів та ранкових зустрічей з метою опанування необхідними знаннями для роботи із дітьми молодшого шкільного віку, набуття нових умінь і досвіду роботи в умовах синхронного дистанційного навчання на платформі Google Classroom та реалізації власного творчого педагогічного потенціалу.

Тож практика «Пробні уроки» виявилась досить змістовною та вкрай важливою для формування педагогічного досвіду здобувачів спеціальності «Початкова освіта». Студенти поглибили свої знання з методики навчання різних предметів і побороли власні страхи щодо проведення уроків. Практика навчила кожного використовувати ігрові методи роботи та діяльнісний підхід з метою мотивування та заохочення учнів.

Матеріал надано факультетом соціальної педагогіки та психології

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu

 

Схожі новини