Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / «Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Ігор Прокоф’єв

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Ігор Прокоф’єв

«Історії успіху випускників ЗНУ»: вихованець економічного факультету Ігор Прокоф’єв
19.03.2024 11:37 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University Запорізький національний університет ЗНУ економічний факультет кафедра управління персоналом маркетингу відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіху

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває профорієнтаційний проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні до вашої уваги інтерв’ю з вихованцем економічного факультету, випускником 2021 року другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг», викладачем кафедри управління персоналом і маркетингу та аспірантом освітньо-наукової програми (третього рівня вищої освіти ступеня PhD) Ігорем Прокоф’євим.

 

У світі, де швидкість і зміна стали нормою, знаходження стабільності та цінності набуває особливого значення. Для багатьох цінна сталість – це освіта, а місце, де ми набуваємо знання, часто залишає невиразне враження. Однак для Ігоря Прокоф’єва Запорізький національний університет – це для не лише територія знань, а й домівка для його академічної кар'єри.

 

- Ігорю, чому ви свого часу вирішили вступити до ЗНУ?

- Першим моїм кроком до здобуття вищої освіти в моєму житті сталдо отримання диплома «молодшого спеціаліста» після дев’яти класів середньої школи. Саме тоді, в 16 років, я вступив в тоді ще Торговий коледж ЗНУ, зараз відомий як Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій Запорізького національного університету. Вже тоді мене цікавив маркетинг, тому я отримав там неповну вищу освіту й мав сильне бажання продовжувати навчання.

- Пригадайте свої враження від того моменту, коли вперше крокували територією університету як аспірант, після закінчення магістратури.

- Два роки навчання на бакалавраті та півтори роки – в магістратурі зробили для мене економічний факультет дуже звичним місцем. Але, ставши аспірантом, я мав певні сумніви щодо того, що мене чекає. Кожний рівень освіти – від молодшого спеціаліста до аспіранта –це окрема неповторна історія. Але, на мій погляд, навчання в магістратурі була найзначнішим.

- У чому для вас полягають основні освітні цінності навчання в аспірантурі?

- Я думаю, що здатність до пристосування, креативність та навички рішення будь яких наукових проблем, генерація ідей, самоорганізація і загальна креативність – це ті якості, які я отримав під час навчання на економічному факультеті та які допомагають мені в науковій кар’єрі. Звичайно, я також себе порівнюю із сучасними студентами, і на мій особистий погляд, хоча вони також стануть гарними фахівцями, дистанційна освіта та майже повна відсутність студентського життя в наших умовах накладає свій відбиток.

- Чому магістратура стала таким важливим етапом у вашій науковій кар’єрі?

- Я вступив до неї у 2020 році і як студент зустрів зміни, які були пов’язанні з карантинними обмеженнями та переходом на дистанційну форму навчання. На той час це було щось незвичне як для викладачів, так і для студентів. На сьогодні я маю значний довід щодо організації навчання, оскільки я тривалий час навчався яку траидційному форматі, так і в дистанційному. Це також допомагає мені компенсувати свою самоорганізацію в аспірантурі.

- Що саме найбільше запам’яталося з часів студентства?

- Ті спогади, якими можу поділитися, – це звичайна студентська класика: коли пишеш наукову роботу до світанку, або коли майже вся група захищає свої курсові роботи, а ти сидиш з деякими однокурсниками в аудиторії студентської ради з ноутбуком, де ви пишете висновки до своїх курсових робіт, а потім «біжите» на захист. Також пам’ятаю свій перший виступ на науковій конференції «наживо», коли переляканий стоїш перед великою аудиторією. Були й незручні ситуації, наприклад, коли переплутав аудиторію й сидиш собі на чужій парі, думаючи, як швиденько втекти звідси.

- Чи змінилися ваші погляди на викладання після того, як самі стали викладачем?

- Трохи. Перш за все, неочікувним для мене виявилось те, що хитрощі, які ми використовували під час навчання повсюдно, були просто забуті. По-друге, я бачу щодо деяких речей трохи більше, можливо. І я розумію, як студенти дивляться на мене, оскільки мені взагалі нескладно поставити себе на їхнє місце. По-третє, робота досить нервова, і тут дуже багато бюрократії.

- Як ви збираєтеся використовувати свій досвід, як студента, так і викладача, для поліпшення освітнього процесу?

- На кафедрі управління персоналом і маркетингу, де я зараз працюю за сумісництвом, існують відкриті щорічні засідання щодо змін та оновлення освітньої програми зі спеціальності «Маркетинг». Минулого року я вносив під час нього відповідну пропозицію. Також у власній практиці я використовую певні елементи організація з урахуванням свого досвіду.

- Які поради ви дали б студентам, котрі тільки починають свій шлях в академічному світі?

- Раджу їм завжди  дослухатися до себе та не зраджували собі. І звичайно, бажаю їм навчитися навичкам самоорганізації та тайм-менеджменту. Оскільки під час навчання вдома немає чіткого розподілу між процесом навчання та домашніми справами – це так звана психологічна річ, яка може впливати на ефективність.

- Чи є у вас мрії або цілі, пов'язані з вашою освітою та кар'єрою в майбутньому?

- Звичайно. Найперше, хочу захистити дисертацію та продовжити роботу у ЗНУ, а далі – час покаже.

 

Кафедра управління персоналом і маркетингу

економічного факультету ЗНУ

 

Для довідки

У Запорізькому національному університеті за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування від 2020 року триває творчий проєкт «Історії успіху випускників ЗНУ». Втілюють його в життя факультети, інженерний навчально-науковий інститут ЗНУ ім. Ю. Потебні. Активно долучається до роботи й факультет журналістики, пресслужба вишу. Вони створюють матеріали про успішну професійну кар’єру наших випускників. Факультети університету та інженерний інститут допомагають налагодити зв'язок із випускниками факультетів різних років. Долучитися до цієї ініціативи можуть усі охочі випускники Запорізького національного університету та інженерного інституту ЗНУ (колишня Запорізька державна інженерна академія та Запорізький індустріальний інститут), котрі бажають поділитись із майбутніми молодими фахівцями таємницями професійного становлення, допомогти їм працевлаштуватись, на власному прикладі продемонструвати, як реалізувати себе в професії, тощо. Для цього треба надіслати матеріали чи контакти відповідної особи на пошту:

znu.pressa@gmail.com

Стежити за проєктом «Історії успіху випускників ЗНУ» можна за лінком: https://bit.ly/2HixRA8

Сьогодні архів проєкту – це вже понад 400 історій успіхів талановитих випускників Запорізького національного університету!

 

Стежте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

 

 

Схожі новини