
Студентки першого курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки із громадськістю» розповіли про своє бачення переваг і перспектив навчання на факультеті журналістики саме в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University).
Свої враження вони відтворили у презентаціях-візитівках, розроблених для участі у конкурсі «Мотивація нескорених 2.0», який реалізується в межах соціального проєкту «Scholarship в Україні». Більше інформації – за лінком: https://100pidpysnykiv.com.ua/scholarship.html
Так, Єлизавета Ткачова відтворила свою історію першого року навчання на освітній програмі «Реклама та зв’язки із громадськістю». Крізь призму власного досвіду студентка провела своєрідну екскурсію від першого знайомства з факультетом журналістики до складання сесії. Ліза розповідає про свої роздуми, вагання та перші успіхи на шляху до обраного фаху, про атмосферу єдності науковості та творчості під час занять, про перший досвід роботи в Іміджевому центрі факультету, про проєктну діяльність. Вона згадала про успішні кейси участі та переможні місця в різних конкурсах за фахом зокрема, у конкурсах соціальної реклами «Збережемо майбутнє для молоді!» та «Інший погляд». У її презентації йшлося про перші активності зі шкільною аудиторією, зокрема про Подорож у різдвяний світ реклами, про проходження першої практики та розробку макетів для рекламної кампанії факультетів університету, а також про систематичні зустрічі з роботодавцями, практиками зі спеціальності та випускниками. Поділилася вона й найближчими планами – підготовкою до поїздки студентів факультету на літню практику до західних міст України, зокрема Чернівців, Тернополя, Івано-Франківська та Львова. «Факультет журналістики ЗНУ – це запорізький бренд», – підсумувала Ліза.
Анна Єфремова у своїй візитівці представила факультет журналістики як осередок можливостей для здобувачів. Вона спробувала відповісти на базові запитання вступників: що собою представляє факультет журналістики, як та де відбувається навчання, які можливості працевлаштування та хто його випускники? На її думку, формула навчання на факультеті журналістики – це успішні творчі кейси студентів участі у різних проєктах та широкі міжнародні можливості, мультимедійні аудиторії, навчальна телестудія та інтернет-радіо, а також відомі в інформаційному просторі України успішні випускники.
Із роботами можна ознайомитися на офіційних сторінках факультету журналістики в соцмережах за лінками:
https://www.instagram.com/p/C7ONF2EtK3_/?igsh=MWxtd3phcjQzYWJqNw==
https://www.instagram.com/p/C7LnxX6tWoc/?igsh=MWc2eHRkaDA4dnhoaA==
а також тут:
konkurna_robota___fremova_a_.pdf
konkursna_robota_tkachova____.pdf
Анна Баранецька,
доцентка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, кураторка групи
Стежте за подіями вишу також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu