Студентка 2 курсу магістратури кафедри дизайну факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Анастасія Мисник стала абсолютним переможцем у конкурсі на розробку концепції бренда та логотипу для «Ukraine Green Recovery Platform» у категорії видатної експертизи та професійного виконання дизайну відповідно до світових стандартів дизайну.
«Ukraine Green Recovery Platform» – це міжнародна ініціатива, підтримана такими організаціями, як ООН, ОЕСР та інші, спрямована на сталий розвиток та відновлення України після руйнівної військової агресії росії. Платформа слугуватиме форумом для співпраці між українськими та міжнародними партнерами, забезпечуючи можливості для обміну знаннями та підтримки в реалізації зеленого відновлення.
Основна мета конкурсу — створити концепцію бренда, яка відображатиме місію та цілі платформи, а також розробити логотип і колірну гаму, що стануть основою для подальшого розвитку платформи. Учасники конкурсу повинні продемонструвати свою креативність і інноваційний підхід до створення візуальної ідентичності, яка ефективно передаватиме цінності та задачі платформи
Разом зі своєю колегою Наталією Синєпуповою Анастасія Мисник розробили 3 концепції бренда та логотипу, які підкреслили головні цілі проєкту. Було розроблено стратегію компанії, виявлено результати через рік роботи. Також було проаналізовано цільові аудиторії UGRP. Кожна із 3 концепцій базувалася на певному архетипі. На основі цього було прописано позиціонування, Big idea, раціональні та емоційні складники, Tone of voice. Анастасія розробила візуальну комунікацію відповідно до кожного з трьох обраних архетипів. Було розроблено формальні рішення та побудови систем, кольорову палітру, плакати та фірмові носії бренда.
Більш детально з реалізованими концептами можна ознайомитися тут: https://docs.google.com/presentation/d/1FEBjRIxaFwof-LlylCVUxHvYNoZmuuqQ8d07nUJ63Zk/edit?usp=sharing
Проте під час фінальної події конкурсу, а саме офлайн-презентації концептів та нагородження, сталася неприємна ситуація. Головними складниками конкурсу були розробка бренда, логотипу та колірної гами. Під час доповіді учасників презентували логотипи, але ні в кого з переможців не було жодного слова про концепцію бренда. Тому виникає питання: яким чином журі виносило свої рішення? До Анастасії після вручення сертифікатів підходили декілька глядачів та казали, що думали, що вона посяде перше місце. Її робота була оцінена на 4 місце. З цього кейсу виникає питання: навіщо нам конкурси з дизайну, в яких оцінюють насамперед зв’язки, а не вирішення робочих завдань конкурсу та навички в учасників?
Але ця історія має позитивне вирішення. Після того, як цей кейс було офіційно оприлюднено та привернуто увагу професійної дизайн-спільноти, до Анастасії Мисник звернувся головний менеджер конкурсу для вирішення цієї ситуації. Завдяки плідному діалогу й ознайомленням з головними дизайн компетенціями, вирішено зробити окрему категорію «Видатної експертизи та професійного виконання дизайну відповідно до світових стандартів дизайну», де Анастасія посіла перше місце. Справедливість, професіоналізм і компетентність перемогли.
Постдискусія: https://www.facebook.com/share/p/6fzt5NihoV1tecKf/
Фото з івенту: https://gallera.io/g/11091-grandphotoreporting/162403-ukraine-green-recovery
Поствирішення: https://www.facebook.com/share/p/R9VdzXXHQG8s4F8G/
Кафедра дизайну ЗНУ
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu