Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентки кафедри дизайну – переможниці міського конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»

Студентки кафедри дизайну – переможниці міського конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»

Студентки кафедри дизайну – переможниці міського конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді!»
24.12.2024 14:29 Все Головні новини Факультети Соціальної педагогіки та психології Дизайн ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет соціальної педагогіки психології кафедра дизайну конкурс творчих робіт студентська перемога

Студентки спеціальності «Графічний дизайн» факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Катерина Ковровська та Дар’я Чепрасова взяли участь у міському конкурсі соціальної реклами під гаслом «Збережемо майбутнє молоді!» та вибороли призові місця.

 

Конкурс проводило управління по роботі з молоддю та сім’єю департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради. Головною метою творчого змагання стало формування активної соціальної позиції молоді міста, популяризація волонтерської діяльності, підтримка ветеранів, внутрішньо переміщених осіб, пропагування здорового способу життя та профілактика у дитячому та молодіжному середовищі ВІЛ/СНІДу, нарко- та алкозалежності, тютюнопаління, насилля, підвищення обізнаності суспільства про важливість доступності й інклюзії шляхом створення та поширення соціальної реклами.

У результаті змагання Дар‘я Чепрасова посіла 2 місце. Вона представляла серію плакатів «Розлади харчової поведінки у жінок». Розповідаючи про свої роботи, студентка зазначила, що на сьогоднішній день смертність лише від одного з розладів харчової поведінки – нервової анорексії є найвищою серед усіх психічних захворювань. Від початку повномасштабної війни психологічний стан людей лише ускладнився. Тому вона створила три плакати. За допомогою них звертається увага жінок на важливість турботи про свій ментальний та фізичний стан.

Основою натхнення для плакату «Ідеально худий» став жахливий факт рекорду про найтоншу талію світу. Її володарка – мешканка Англії Етель Грейнджер, що поставила рекорд у 1939 році, об’єм її талії становив лише 33 сантиметри. Багато сучасних жінок мріють про тонку талію, починають худнути заради цього, але забувають, що ідеально худим може бути лише їх скелет, а якщо вони ним стануть, то помруть. Головною ідеєю для плакату «Заповни, щоби функціонувати» стала схожість роботи організму людини та приладу з відсіком для батарейок. Пристрій, у відсік якого покладуть недостатню кількість батарейок не буде працювати, а якщо покласти забагато, то відсік просто не закриється. Людина не здатна функціонувати, якщо отримає недостатньо харчів для свого організму, так і навпаки, якщо з’їсти забагато – то тіло буде зайняте тим, як помістити надлишкову порцію в свій «відсік».

Найчастіше напади емоційного переїдання відбуваються після або під час великої емоційної напруги, яку людина не переживає, а заїдає. Якщо людина вживає надмірну кількість харчів, що при тому не є корисними для організму, то можна провести аналогією з повітряною кулькою, у яку починають дмухати просто так. Якщо продовжити це робити і не зупинитись, то кулька лусне, як і людина, метафорично, звичайно. Плакат «Луснеш» має подвійне значення і має на увазі також вибух від емоцій, які не потрібно заїдати.

При підготовці візуалу Дар’я проводила опитування серед жінок, що страждають на РХП, дізнавалась як саме на них вплинула війна.

Студентка Катерина Ковровська виборола 3 місце. Вона представляла плакат «Казино зомбує та ламає життя». Ось як розкриває свій задум авторка; «Тема залежності від ігор, а саме азартних, її ще називають лудоманією, Вона була, є і, на жаль, буде актуальною і надалі, якщо нічого не змінювати в нашому суспільстві. Вона веде до фінансових труднощів, руйнування сімейних стосунків, психічних розладів та проблем на роботі чи навчанні. Реклама азартних ігор створює ілюзію контролю й удачі, навіть попри постійні втрати. Це як раз гарно ілюструє створений мною соціальний плакат, з гаслом «Казино зомбує та ламає життя».

Зі зростанням гральної промисловості та рекламних зусиль із боку гральних компаній, зростає і кількість людей, які пробують себе в азартних іграх. Вигравши один раз людину охоплює почуття, що вона володіє ситуацією та має велику вдачу. Кожен гравець вважає, що він той самий обраний, котрому достанеться та велика сума грошей, за якою всі вони і полюють. Реклама казино дуже нав'язлива, тому навіть через велику кількість програшів люди не перестають грати, та напроти – вважають, що просто недостатньо часу проводять за іграми і ставлять недостатньо великі суми.

Основною ідеєю плакату «Казино зомбує та ламає життя» стало те, що азартні ігри просто гіпнотизують гравців, манять своєю можливостю виграти хоч щось навіть не зважаючи на те, що заради гри було витрачено набагато більшу суму ніж була вкладена для спроби.

Гравець – жертва азартних ігор, він буквально став зомбі. Великі ставки манять його та забирають весь здоровий глузд, через що він стає недієздатним овочем, єдиним бажанням якого, нажаль, є спостерігання за грою.

Мета плакату – дати людям розуміння, що азартні ігри промивають мозок та не залишають від особистості нічого крім лудоманії».

Колектив кафедри дизайну привітав своїх студенток із перемогою та бажає їм подальших творчих і професійних успіхів.

 

Кафедра дизайну

факультету соціальної педагогіки та психології

 

Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

Схожі новини