Студенти Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій навчалися, як ефективно працювати з клієнтською базою

19 березня студенти 2-3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до вебінару «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики». Його ініціаторками стали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу.
Спікерка вебінару, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia Альона Горковенко поділилася ефективними інструментами роботи з клієнтською базою, ключовими метриками лояльності та практичними кейсами застосування retention-стратегій в бізнесі.
Участь у заході дозволила студентам поглибити практичні знання з освітніх компонентів «Маркетинг» та «Основи маркетингу», ознайомитися з сучасними підходами до побудови систем утримання клієнтів (retention) та зрозуміти їхню роль у розвитку бізнесу.
У коледжі підкреслили, що залучення студентів до таких заходів сприяє розвитку їхніх професійних компетентностей, підвищенню якості освіти та забезпеченню освітньо-професійних програм актуальними знаннями від практиків ринку.
Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu