У студентів Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій формують актуальні компетентності в галузі маркетингових комунікацій

23 квітня студенти 2-3 курсів спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли участь у вебінарі «Як залучити 98 журналістів із 8 країн світу висвітлювати подію». Захід організували за ініціативи викладачок циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани Грохи та Вікторії Брежнєвої у співпраці з Українською асоціацією маркетингу.
Подія стала важливим кроком у реалізації практико-орієнтованого підходу до навчання та сприяла популяризації таких освітніх компонентів, як «Маркетинг», «Торговельна реклама», «Маркетингові комунікації». Студенти мали змогу безпосередньо ознайомитися з сучасними підходами до просування подій в медіа, формування інформаційного профайлу, підготовки матеріалів для іноземних і національних редакцій.
Спікерка заходу – засновниця PR-агенції Proector Влада Миколюк – поділилася власним досвідом роботи з міжнародними журналістами. Вона розповіла про 5 ключових елементів ідеальної новини, виклики PR-комунікацій і розглянула практичні кейси з власної роботи.
Такі зустрічі з фахівцями-практиками дозволяють здобувачам освіти формувати актуальні компетентності в галузі маркетингових комунікацій і PR в межах спільних стейкхолдерських проєктів. А також – критично оцінювати інформаційні підходи та застосовувати набуті знання під час опанування освітніх компонент і в подальшій професійній діяльності.
У коледжі резюмували, що залучення студентів до подібних подій – це один із інструментів забезпечення якості освітньо-професійної програми та відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців з маркетингу та підприємництва.
Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій ЗНУ
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu