Представниця факультету СПП долучилася до фахової оцінки новаторського методичного посібника з дошкільної освіти

25 квітня організували чергове засідання моніторингової групи проєкту «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні». На факультеті соціальної педагогіки та психології ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University нагадали, що його реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки ЮНІСЕФ в Україні. А профінансоване воно Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини, урядом Іспанії, а також Національним комітетом ЮНІСЕФ у Швейцарії.
Серед учасників проєкту були й представники факультету соціальної педагогіки та психології ЗНУ. У заході взяли участь виконавча директорка з науково-методичної роботи ВГО «АПДО» Ольга Косенчук; медійна координаторка проєкту Наталія Олесюк; дослідниця університету Парми (Італія) Наталія Тарнавська; викладачка Бердичівського педагогічного фахового коледжу Леся Шитікова; доцентка кафедри дошкільної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Наталія Миськова; доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету Людмила Шульга.
Під час зустрічі учасники моніторингової групи обговорили результати роботи над першою частиною новаторського методичного посібника, спрямованого на підтримку педагогів у розвитку дітей старшого дошкільного віку. У ньому запропонували ефективні методичні алгоритми для забезпечення прогресу дитини за основними освітніми напрямами.
Члени моніторингової групи наголосили, що діти старшого дошкільного віку проходять вирішальний етап дорослішання, коли формуються моральні цінності, соціально-емоційна зрілість і базові знання. Саме тому методика навчання має спиратися на гармонійне поєднання знань, емоцій та гри. Такий баланс виявляється значно ефективнішим, ніж хаотичне чергування освітніх активностей.
Окрему увагу присвятили обговоренню підготовки другої частини посібника, яка доповнить і розширить запропоновані в першій частині підходи. А також – надасть педагогам практичні інструменти для адаптації навчання до умов, що постійно змінюються.
Учасники засідання відзначили важливість методичного посібника як ресурсу для підтримки сталого розвитку дошкільної освіти в Україні в умовах викликів сучасності.
Слідкуйте за подіями кафедри дошкільної та початкової освіти на сторінках соцмережі https://www.facebook.com/groups/918075885296746
Кафедра дошкільної та початкової освіти
факультет соціальної педагогіки та психології
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu