У ЗНУ тренінги для учнів – слухачів Академії STREAM-освіти – присвятили темам бренда, іміджу, медіаграмотності та ШІ

У межах масштабного профорієнтаційного проєкту Відкрита Академія STREAM-освіти, який реалізується в ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), 30 квітня викладачі факультету соціології та управління провели тренінги «Бренд та імідж: секрети успіху» та «Штучний інтелект і медіаграмотність: як не загубитись у світі технологій».
На зустрічі із учнями тренерки – доцентки кафедри політології Анна Руднєва та Юлія Мальована – розповіли учням про те, що таке імідж і бренд. Учні дізналися про те, яку роль відіграє бренд для організації, країни та особистості, поділилися 3 кроками для створення позитивного образу бренда.
Під час другого тренінгу разом з учнями представниці факультету соціології та управління розбиралися, що таке штучний інтелект, як ця технологія використовується в нашому житті, що таке дипфейки і як зараз використовують ШІ для маніпулювання. Учасники заходу дізналися, як медіаграмотність допомагає не потерпати від провокацій та маніпулювання, навіщо потрібна ця навичка сучасній людині. Практичну частину присвятили рекомендаціям, як захиститись від маніпуляцій, обману і фейкових новин.
Тренерки познайомили майбутніх абітурієнтів з освітніми можливостями факультету соціології та управління та проєктами Запорізького національного університету.
Стежте за анонсами: канал факультету соціології та управління ЗНУ: https://t.me/fsu_znu
Сайт факультету соціології та управління: www.fsu.org.ua
YouTube-канал факультету соціології та управління: https://www.youtube.com/@fsuzpua
Факультет соціології та управління
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu