Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Для студентів факультету менеджменту стейкхолдери провели лекцію про економіку вражень

Для студентів факультету менеджменту стейкхолдери провели лекцію про економіку вражень

Для студентів факультету менеджменту стейкхолдери провели лекцію про економіку вражень
14.05.2025 15:59 Все Головні новини Факультети Менеджменту ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет менеджменту освітній процес гостьова лекція стейкхолдерська співпраця формування практичних навиків студентів економіка вражень

13 травня здобувачі освіти та викладачі факультету менеджменту ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли участь у вебінарі, організованому компанією «Сільпо». Спікеркою заходу стала керівниця відділу відкриття магазинів «Сільпо» Валерія Щербина. Вона присвятила свій виступ актуальній темі – «Економіка вражень у дизайнерських супермаркетах “Сільпо”».

Передусім гостя підкреслила, що компанія «Сільпо» є одним із провідних стейкхолдерів кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики. Її співробітники активно підтримують розвиток студентів і долучаються до формування їхньої професійної підготовки. Саме тому такі заходи стали доброю традицією плідної співпраці бізнесу й освіти. Тож на заході були присутні представники різних закладів вищої освіти Запоріжжя. Від ЗНУ з привітанням виступила завідувачка кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики Тетяна Павлюк.

Під час лекції Валерія Щербина поділилася зі слухачами інсайтами про те, як мережа трансформує магазини на простір емоцій, атмосфери й унікального досвіду для гостей. Студенти дізналися, як дизайн, концепція та нетипові рішення впливають на споживацьку поведінку, а також – про те, які інструменти допомагають бізнесу створювати ефективні і незабутні формати.

Особливу увагу присвятили питанням професійного становлення. Менеджер «Сільпо» по роботі зі студентами Кирило Мєдвєдєв розповів про можливості працевлаштування у «Сільпо», надав поради щодо побудови кар’єри у сфері роздрібної торгівлі та відповів на запитання студентів про виклики сучасного ринку.

Валерія Щербина також відповіла на запитання студентів щодо кар’єри в «Сільпо», поділилася корисними порадами та розповіла про сучасні виклики у сфері економіки вражень.

На факультеті менеджменту зауважують, що такі зустрічі – надзвичайно важливий елемент практичної підготовки майбутніх фахівців. Саме завдяки підтримці стейкхолдерів, зокрема таких потужних бізнес-партнерів, як «Сільпо», кафедра підприємництва, менеджменту організацій і логістики забезпечує студентам доступ до реального досвіду, актуальних кейсів і трендів, які формують нову якість вищої освіти в Україні.

Факультет менеджменту

Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

 

Схожі новини