Студенти Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій дізналися більше про UX-дослідження від стейкхолдера

14 травня студенти 2-3 курсів спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли участь в онлайн-воркшопі «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів». Захід організований у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ).
Ініціаторами участі в ньому стали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності коледжу Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва. Вони послідовно впроваджують практико-орієнтоване навчання в освітній процес і формують прикладний складник освітніх компонент «Маркетинг», «Розробка товарів», «Організація ринкових досліджень».
Спікером воркшопу був CEO дослідницької агенції «Research.ua» Олексій Делюков. Учасники заходу на практиці ознайомилися з повним циклом UX-дослідження: від постановки проблеми та цілей до проведення інтерв’ю, аналізу результатів та формування рекомендацій для вдосконалення продукту. Студенти мали змогу зануритися в логіку UX-досліджень як сучасного інструменту маркетингу та розвинути аналітичне мислення та навички виявлення потреб користувачів. Вони змогли оцінити роль досліджень у прийнятті рішень щодо продуктового дизайну та комунікацій
У закладі підкреслили, що такі освітні події підсилюють зв’язок між теоретичною підготовкою та практикою, сприяють професійній орієнтації студентів та є важливим складником забезпечення якості освітньо-професійної програми.
Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій ЗНУ
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu