Студенти Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій дізналися, як ефективно працювати з онлайн-продажами

21 травня студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до фахового вебінару «20+ маркетингових каналів для e-commerce».
Захід організували в співпраці викладачок циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани Грохи та Вікторії Брежнєвої з Українською асоціацією маркетингу. Захід провела СМО платформи eSputnik Оксана Вобяченко. Спікерка поділилася з учасниками реальними практиками та інструментами digital-маркетингу, які дозволяють ефективно працювати з онлайн-продажами. Під час устрічі студенти коледжу ознайомилися з побудовою матриці маркетингових каналів для електронної комерції; принципами пріоритезації каналів в умовах обмеженого бюджету; ключовими метриками ефективності каналів і прикладами реальних кейсів із e-commerce.
У коледжі зауважили, що участь у таких заходах – це частина реалізації компетентнісного підходу до навчання, зміцнення зв’язку з професійною спільнотою та практичної складової освітніх компонентів: «Електронна комерція», «Маркетинг», «Маркетингові комунікації». А ще це – черговий крок до формування професійних компетентностей, орієнтованих на реальні виклики ринку, а також важливий елемент забезпечення якості освітньо-професійної програми.
Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu