Студенти ОП «Маркетинг» заочної форми навчання успішно склали атестаційний іспит: попереду можливість навчання в магістратурі

27 травня на кафедрі управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся атестаційний іспит студентів рівня «бакалавр» заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» економічного факультету.
До складу екзаменаційної комісії увійшли: її голова, фінансовий директор компанії «Оникс Софт» Дмитро Світлий, заступниця голови екзаменаційної комісії, декан економічного факультету ЗНУ Валентина Гельман, в. о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу, доцентка Вікторія Малтиз, професорка Олена Андросова та доцентка Наталія Терентʼєва. Технічна секретарка – Валерія Тимошик.
Іспит проходив у дистанційному форматі на платформі Moodle. Він включав комплексну перевірку та оцінку науково-теоретичної та практичної підготовки здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, які успішно виконали ОПП. Іспит базувався на перевірці знань із дисциплін «Маркетинг», «Маркетингове ціноутворення», «Комунікаційні технології в соціальних мережах», «Цифровий маркетинг», «Міжнародний маркетинг», «Реклама і стимулювання збуту», «Маркетингова товарна політика». Загалом було 2 етапи: білети з теоретичними питаннями та задачею, а також тестові випробування. Атестаційний екзамен пройшов на високому рівні, студенти успішно виконали теоретичні та практичні завдання, відповідно, результати атестаційного екзамену показали високий рівень знань і компетентностей здобувачів.
Члени комісії відзначили високий рівень підготовки студентів. Вони акцентували практичний досвід деяких учасників іспиту. Студенти демонстрували результати навчання, знання та розуміння теоретичних основ і принципів провадження маркетингової діяльності. А також – вміння аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності та застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Бакалаври продемонстрували уміння збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. Показали, що вміють виявляти і аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів, визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління. Серед іншого, вони здатні вже розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Фахівці можуть використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Серед їхніх навичок – вміння застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища, оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища за час прийняття управлінських рішень, пояснювати інформацію, ідеї, проблеми у сфері маркетингу. Під час іспиту учасники демонстрували вміння застосовувати міждисциплінарний підхід і здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта, виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним та вдосконалити навички доброчесноті.
Голова та члени екзаменаційної комісії побажали здобувачам успішно реалізуватися в обраній професії та продовжити навчання на магістратурі.
Кафедра управління персоналом і маркетингу
економічного факультету
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu