
6 червня на кафедрі управління персоналом і маркетингу ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся захист робіт студентів освітньо-професійної програми «Маркетинг». Його організували дистанційно на платформі Zoom. За час засідання студенти представили результати написання курсового проєкту у вигляді презентацій.
Роботи оцінювала комісія. Це - в.о.завідувача кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз, професори Олександр Череп і Олена Рибалко, доцентка Юлія Калюжна та викладачка Оксана Васильєва. На економічному факультеті підкреслили, що під час написання робіт студенти досліджували маркетингову діяльність, зокрема таких підприємств і організацій: АТ Укрпошта, компанія Rozetka, Monobank, ТОВ «Новус Україна», ТОВ «Нова пошта». У процесі підготовки проєкту молодь здобула такі компетентості: здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу, визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів і розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності. А ще йдеться про здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі та здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності і критично аналізувати та узагальнювати концепції в області сучасного маркетингу. Студенти здобули відповідні програмні результати навчання згідно з освітньо-професійною програмою «Маркетинг».
Наприкінці заходу керівники курсових робіт зазначили, що здобувачі освіти продемонстрували потужні знання з маркетингових досліджень, аналізу маркетингової діяльності, дослідження проблематики та пошуку шляхів їх вирішення в сучасних умовах. І як результат - отримали позитивні оцінки.
Юлія Калюжна, доцентка кафедри управління персоналом і маркетингу
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu