
11 червня доцентка біологічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Олена Бойка провела заняття для учнів 7 і 8 класів.
Про відкриття проєкту ми вже писали на сайті ЗНУ, як і про кілька стартових зустрічей зі школярами, наприклад, під час «Економічного калейдоскопу». А ще про – жабок з паперу та експерименти з генетики, літні канікули з мистецтвом і рухом і збори охочих до права, криміналістики та детективних історій. А також про те, як учні розвивали креативність, імпровізацію та командну взаємодію і відвідали зоологічний музей. Тож тепер про ще один етап масштабного проєкту.
На початку занять про рослини школярі мали мініекскурсію студмістечком вишу, адже його галявини з великою кількістю рослин біля 3 корпусу – унікальна окраса Олександрівського району та одна з живописних локацій Старого міста. Викладачка біологічного факультету Олена Бойка провела цю екскурсію, розповідаючи історію кожної рослини. Учні побачили дерева, кущі, квіти, шишки та ягоди.
Далі на учнів чекала робота в аудиторії в продовження теми «Рослини – знайомі незнайомці». Тут присутні послухали лекцію про рослини, вивчили запропонований гербарій: гілочки, насіння та шишки, які можна було дослідити і за допомогою мікроскопу.
Олена Бойка поділилася своїми враженнями від заходу.
Як вам робота за час цього цікавого заходу Літньої школи?
-Враження позитивні. І хоч я вже звикла працювати в університеті, де здебільшого панує академічна тиша, все ж шкільний гамір школярства теж має свій драйв.
-Чи важко зацікавити дітей?
-Деякі з них були дуже захоплені: я побачила, що вони добре знаються на темі, полюбляють біологію та ботаніку. Ще відіграє роль те, що ці діти звикли до дистанційного навчання, а тут величезний простір знань офлайн. Це неабиякий океан можливостей на сьогодні.
-Чи корисно проводити для дітей подібні заходи?
-Безумовно, так. Особливо в наш час, коли війна, це відволікає, дає можливість поспілкуватися один з одним дітям і познайомитися з новими людьми. Навіть дослідники з Інституту дослідження мозку, коли почалася пандемія довели, що ефективність засвоєння матеріалу онлайн не менш ніж на 12% гірше, ніж коли діти офлайн і поряд є викладач. Більше уваги привертається від них до викладача – тож більше можливостей для самого наставника тоді є. Можна їх бачити, розуміти, що їх захоплює, що можна змінити впродовж роботи. Тому такі ініціативи дуже потрібні і навіть, якщо одна чи дві дитини зацікавляться, захочуть дізнатися більше, тоді це буде дуже позитивний результат.
-Діти, до речі, сказали, що вони отримали позитивні враження від вас як наставниці.
-Так, мені часто кажуть, що дітям подобається такий формат. І мені самій подобається працювати, особливо я розумію що це – праця на майбутнє, в мене були студенти, які на перший курс приходять і кажуть: «А ми пам’ятаємо, як у вас на заходах були школярами».
Також своїми враженнями поділилися й школярі. Ось кілька з них:
«Мені все сподобалося. І лекція, і екскурсія на вулиці були дуже цікавими» (Тимур, Запорізький технічний ліцей).
«Мені сподобалось тут, тому що під час заходу виникали добрі асоціації. Викладачка була дуже позитивною. Особливо цікавою була екскурсія на вулиці, де нам демонстрували рослини, квіти та дерева» (Таміла, Запорізький технічний ліцей).
Валерія Столярова, факультет журналістики.
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu
Сайт Приймальної комісії:
https://pk.znu.edu.ua/4644.ukr.html
Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування:
https://sites.znu.edu.ua/vdpp/
Соціальні мережі для вступників:
Telegram: https://t.me/VDPP_ZNU
Instagram: http://instagram.com/vstupnyk_znu/
Facebook: http://www.facebook.com/vdpp.znu
YouTube: http://www.youtube.com/@VstupZNU/featured