Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Для майбутніх економістів CEO компанії Smart Trek розповів про «Реальний маркетинг»

Для майбутніх економістів CEO компанії Smart Trek розповів про «Реальний маркетинг»

Для майбутніх економістів CEO компанії Smart Trek розповів про «Реальний маркетинг»
25.09.2025 17:12 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет економічний факультет стейкхолдерські проєкти бізнес-тренінги

У ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) 24 вересня на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбулася гостьова лекція практичного спрямування на тему «Реальний маркетинг». Спікер Данило Семеха (CEO Компанії «Smart Trek») презентував аудиторії інформацію щодо значного досвіду ведення бізнесу на засадах сучасного маркетингу, а також поділився цінними лайфхаками, як бути успішним.

Брали участь у зустрічі науково-педагогічні працівники зі здобувачами (першого, другого і третього рівнів вищої освіти) кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету та партнерських кафедр інших університетів (у межах договорів співпраці), а саме: кафедри маркетингу, обліку, оподаткування та публічного управління Криворізького національного університету, кафедри маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, кафедри маркетингу Університету митної справи та фінансів, представники Херсонського державного аграрно-економічного університету.

На початку в. о. завідувачки кафедри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз познайомила всіх присутніх зі спікером, а також зазначила, що такі зустрічі є платформою для актуалізації освітніх компонентів і визначення сучасних запитів роботодавців до фахівців-маркетологів. Спікер Данило Семеха провів експрес-екскурсію приміщеннями компанії, яка до речі, займається доставкою товарів із Китаю в Україну. На думку доповідача, щоб маркетинг успішно досягав своєї мети, він має бути представлений у компанії всіма його проявами. Це й методологічний складник зі стратегічним плануванням і тактичними кроками, й творча робота, яку досить складно формалізувати. Крім того, звісно варто використовувати всі сучасні досягнення, зокрема, пов’язані з цифровими трансформаціями. Данило Семеха розповів, що розпочав працювати в досить юному віці: пройшов самостійно весь шлях від найнижчих щаблів кар’єри до вищих. Розповів спікер і про особливості прийому на роботу в компанії: тут одразу початківці можуть отримувати достойну зарплату. А потім або зростати разом із дружнім колективом, або ж усвідомлювати інші свої пріоритети. Професорка кафедри управління персоналом і маркетингу Ірина Дашко запитала гостя й про інші підходи до управління персоналом, які дають можливість компанії мати команду справжніх однодумців, які працюють ефективно й із задоволенням. Щиру подяку гостеві висловили присутні від усього економічного факультету.

Соцмережі та месенджери кафедри управління персоналом і маркетингу:

http://beacons.ai/upim_znu

Андрій Линенко, доцент кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ

Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

Соцмережі ЗНУ:

https://beacons.ai/official_znu

 

 

Схожі новини