У ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) 24 вересня на кафедрі управління персоналом і маркетингу відбулася гостьова лекція практичного спрямування на тему «Реальний маркетинг». Спікер Данило Семеха (CEO Компанії «Smart Trek») презентував аудиторії інформацію щодо значного досвіду ведення бізнесу на засадах сучасного маркетингу, а також поділився цінними лайфхаками, як бути успішним.
Брали участь у зустрічі науково-педагогічні працівники зі здобувачами (першого, другого і третього рівнів вищої освіти) кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету та партнерських кафедр інших університетів (у межах договорів співпраці), а саме: кафедри маркетингу, обліку, оподаткування та публічного управління Криворізького національного університету, кафедри маркетингу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, кафедри маркетингу Університету митної справи та фінансів, представники Херсонського державного аграрно-економічного університету.
На початку в. о. завідувачки ка
федри управління персоналом і маркетингу Вікторія Малтиз познайомила всіх присутніх зі спікером, а також зазначила, що такі зустрічі є платформою для актуалізації освітніх компонентів і визначення сучасних запитів роботодавців до фахівців-маркетологів. Спікер Данило Семеха провів експрес-екскурсію приміщеннями компанії, яка до речі, займається доставкою товарів із Китаю в Україну. На думку доповідача, щоб маркетинг успішно досягав своєї мети, він має бути представлений у компанії всіма його проявами. Це й методологічний складник зі стратегічним плануванням і тактичними кроками, й творча робота, яку досить складно формалізувати. Крім того, звісно варто використовувати всі сучасні досягнення, зокрема, пов’язані з цифровими трансформаціями. Данило Семеха розповів, що розпочав працювати в досить юному віці: пройшов самостійно весь шлях від найнижчих щаблів кар’єри до вищих. Розповів спікер і про особливості прийому на роботу в компанії: тут одразу початківці можуть отримувати достойну зарплату. А потім або зростати разом із дружнім колективом, або ж усвідомлювати інші свої пріоритети. Професорка кафедри управління персоналом і маркетингу Ірина Дашко запитала гостя й про інші підходи до управління персоналом, які дають можливість компанії мати команду справжніх однодумців, які працюють ефективно й із задоволенням. Щиру подяку гостеві висловили присутні від усього економічного факультету.
Соцмережі та месенджери кафедри управління персоналом і маркетингу:
Андрій Линенко, доцент кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu

