9 жовтня студенти 4 курсу факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відвідали гостьову лекцію медіаекспертки Інституту демократії імені Пилипа Орлика, аспірантки Запорізького національного університету Ірини Авраменко «Сучасні підходи до медіамоніторингу».
У полі зору присутніх був моніторинг як інструмент аналітики й оцінки якості журналістського контенту. Під час лекції Ірина Авраменко пояснювала студентам, що таке медіамоніторинг, кому варто опанувати його інструменти та як своєчасне реагування на результати аналізу медіаконтенту може вплинути на репутацію людини або торговельної марки.
Також спікерка зосередила увагу на моніторингу медійних брендів як важливому напрямі сучасної медіааналітики, що дає змогу оцінювати динаміку довіри аудиторії, репутаційні ризики та ефективність інформаційної політики. Ірина Авраменко продемонструвала методологію медіамоніторингу на прикладі досліджень, які проводить Інститут демократії імені Пилипа Орлика. Студенти ознайомилися з критеріями, за якими здійснюється моніторинг, а також із підсумковими звітами, які регулярно публікуються на сайті Інституту демократії імені Пилипа Орлика.
У межах практичного завдання студентам запропонували самостійно проаналізувати контент одного з місцевих інформаційних сайтів за такими критеріями: тональність матеріалів, тематика, мова ворожнечі, наявність пропагандистських наративів, публікації з ознаками політичної замовності. Результати студентського аналізу засвідчили, що запорізькі медіа не поширюють пропагандистських матеріалів і не використовують мови ворожнечі. Водночас студенти зауважили, що є певні труднощі з дотриманням балансу тональності.
Факультет журналістики ЗНУ
Стежте за новинами також у соцмережах пресслужби ЗНУ:
https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU
https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/
Соцмережі ЗНУ:
https://beacons.ai/official_znu

