У понеділок, 27 вересня 2010 року, до Запорізького національного університету завітала команда промоутерів Першого студентського чемпіонату зі стратегічного менеджменту Global Management Challenge Junior.
GMC Junior – це змагання між командами найбільш активних та ініціативних студентів України, що навчаються за напрямками «менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «міжнародна економіка», «фінанси». Це унікальна бізнес-симуляція, яка дозволяє учасникам поринути у світ реальної конкурентної боротьби компаній.
В основі бізнес-гри лежить фінансова модель діяльності виробничої компанії з обертом більш, ніж 200 млн. євро. Студенти, що беруть участь у змаганнях, складають команду з 3-5 чоловік, які є Радою Директорів віртуальної компанії: директор з маркетингу, директор з персоналу, директор зі збуту, директор з управління персоналом, фінансовий директор. Завдання команди – вивчивши історію розвитку компанії за попередні періоди, розробити і впровадити стратегію її ефективного розвитку.
Протягом 5 віртуальних кварталів (3 дні в режимі реального часу) команди приймають десятки управлінських рішень, конкуруючи між собою. Переможцем є команда, якій протягом змагання вдається отримати найбільшу вартість акцій на фондовому ринку. Всього планується 2048 команд, і тільки 8 потраплять до фіналу, який, завдяки перемозі української команди на минулорічному чемпіонаті, відбудеться у м. Київ у грудні 2010 року.
Вітаючи майбутніх учасників змагань, декан економічного факультету Алла Василівна Череп висловила впевненість, що студенти ЗНУ обов’язково опиняться серед найкращих завдяки високій якості освітньої підготовки, яку вони отримують в університеті.
За перебігом змагань можна стежити не лише в мережі Інтернет, але й на сторінках медіа-партнеру проекту – відомої української газети «Бізнес». Спонсори конкурсу – міжнародні корпорації «Ернст енд Янг», «Майкрософт», «Олімпус» та інші – підготували для учасників багато цінних подарунків: від ноутбуків та фотоапаратів до закордонних стажувань.